Wieczór panieński - pomysły

1. Data: 2003-07-17 10:42:32

Temat: Wieczór panieński - pomysły
Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co prawda ja już dawno po ślubie i facet, ale moja przyjaciółka ma
zorganizować wieczór panieński swojej przyjaciółce. Niestety nie ma pomysłów
a termin zbliża się wielkimi krokami. Może i by coś wykombinowała, ale jej
praca jest ostatnio tak zajmująca, że wypompowana wraca do domu i... idzie
spać (swoją drogą skoro będzie taka zmęczona, to nie mam pojęcia jak to
zorganizuje? :) ).
Czy szanowne grono zamężnych i niezamężnych, młodych i starszych Pań mogłoby
rzucić jakieś pomysły na wieczór panieński? Wszystkie propozycje (włącznie
ze striptizerem - i opisem czy w ogóle warto) wskazane.
Aha... może panowie też mają jakieś doświadczenia w organizowaniu babskiego
wieczoru? Każdy głos się liczy! Nagród niestety brak :).

Będę bardzo wdzięczny, nie mówiąc już o mojej przyjaciółce.

TIA,
Habeck

2. Data: 2003-07-17 11:07:35

Temat: Re: Wieczór panieński - pomysły
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck" <h...@N...pl> napisał w
wiadomości news:bf5uid$rja$1@inews.gazeta.pl...
> [...] pomysły na wieczór panieński? [...]

Nocne balety w knajpie są mało odkrywcze, nie? Z rzeczy mniej
standardowych: piknik na łonie natury czy inne garden party,
babski wieczór z ohydnie zielonymi maseczkami z kiwi, lodami i
toną durnych komedii romantycznych na video, zmasowany atak na
salon odnowy biologicznej, zmasowany atak na wróżkę. Z rzeczy
zupełnie niestandardowych: skoki na bungee. Zasada jest jedna:
przyszła panna młoda ma się dobrze bawić i to jej upodobania są
kluczowe. W szczególności dotyczy to wspomnianego striptizera.

Pozdrawiam
Hanka, co raz była (krótko) na imprezie, która polegała na
świetnej zabawie wszystkich zebranych kosztem zażenowanej
przyszłej mężatki - fantastyczna sprawa
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

3. Data: 2003-07-17 11:46:21

Od: "Melka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Habeck <h...@N...pl> napisał(a):
[ciach]
> jakieś pomysły na wieczór panieński?

U mnie niestety pomysłów imprezowania brak.
Wydaje mi się MSZ, że p. młoda nie powinna za długo balować w przeddzień
wesela, aby móc z pełną świadomścią w nim uczestniczyć ;). Może zamiast
hucznej imrezy zafundować przyszłej mężatce wizyte kosmetyczki i masazysty?
Odświeżająca maseczka i relaksujący masaż!! Może być hurtowo dla wszystkich
uczestniczek wieczoru ;).
Potem do łóżka, w którym może to będzie już jej ostatnia noc ;)

Melka

--------------************----------------
"Wszelkie wygłaszane przeze mnie opinie są jak najbardziej subiektywne i
przedstawiają mój osobliwy punkt widzenia rzeczywistości, którą to
rzeczywistość staram sie postrzegać jak najmniej realnie ." M.

4. Data: 2003-07-17 11:50:47

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Melka wrote:

> Wydaje mi się MSZ, że p. młoda nie powinna za długo balować w przeddzień
> wesela, aby móc z pełną świadomścią w nim uczestniczyć ;).

Wieczor paniejski i kawalerski rzadko jest organizowany faktycznie w
przeddzien slubu- raczej w ostatni weekend przed slubem.
pzdr
agi

5. Data: 2003-07-17 11:55:14

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck wrote:

> rzucić jakieś pomysły na wieczór panieński? Wszystkie propozycje (włącznie
> ze striptizerem - i opisem czy w ogóle warto) wskazane.

Meskiego striptizu w domu nie polecam. Drogo i wrazenia niewspolmierne
do oczekiwan. Nie wiem natomiast jak w lokalu- ale jesli planujecie cos
takiego to warto sie wczesniej dowiedziec czy warto, jak drogo, czy
lokal cieszy sie dobra opinia, czy wystepy sa ciekawe- aby wieczór nie
okazal sie niewypalem zarówno dla organizatorek jak i przyszlej panny
mlodej.
pzdr
agi

6. Data: 2003-07-17 11:58:06

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>do oczekiwan. Nie wiem natomiast jak w lokalu- ale jesli planujecie cos
>takiego to warto sie wczesniej dowiedziec czy warto, jak drogo, czy
>lokal cieszy sie dobra opinia, czy wystepy sa ciekawe-

No i oczywiscie, czy panna mloda lubi tego typu rozrywke ? ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2003-07-17 12:05:52

Od: "agi ( fghfgh )" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dunia wrote:

> No i oczywiscie, czy panna mloda lubi tego typu rozrywke ? ;)

O tym juz pisala Hanka :)
Zdarzylo mi sie byc na wieczorze, gdzie najlepiej bawila sie przyszla
tesciowa- tanczyla ze striptizerem, wyglupiala sie- dopiero dzieki niej
przyszla zonkosia i reszta zaproszonych zaczelo sie dobrze bawic ;)
pzdr
agi

8. Data: 2003-07-17 12:45:55

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Potem do łóżka, w którym może to będzie już jej ostatnia noc ;)

Oby nie ostatnia... musi dożyć do wesela :))).

Habeck

9. Data: 2003-07-17 15:06:51

Od: "Melka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Habeck <h...@N...pl> napisał(a):

> Oby nie ostatnia... musi dożyć do wesela :)))

wow
"do łóżka, w którym " miałam na myśli, że w danym, panieńskim łóżku będzie
spać po raz ostatni ;)

Melka

10. Data: 2003-07-17 16:16:00

Od: "Habeck" <h...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Melka " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> wow
> "do łóżka, w którym " miałam na myśli, że w danym, panieńskim łóżku będzie
> spać po raz ostatni ;)

Przecież wiadomo o co chodzi. Tak mi się tylko skojarzyło... :) LOL

Pozdrawiam,
Habeck

Co o Niej sądzicie?
Powrót marnotrawnego Sokratesa