Wieczór panieński - pomysły

11. Data: 2003-07-17 16:18:06

Temat: Re: Wieczór panieński - pomysły
Od: "Lisica" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

na moim wieczorze byl grill, mimo ze pogoda nie dopisala, to bawilysmy sie
swietnie, gadalysmy o wszystkich, przewaznie o facetach ;) pilysmy wina i
wogule bylo super :)
moim zdaniem najlepiej zaprosic takie osoby ktore dobrze sie cuzja w swoim
towarzystwie, a nie np sklocone kolezanki, bo potem moze byc niemilo a tak
to mozna sie smiac i pic az do samego rana :)

12. Data: 2003-07-18 14:50:56

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck" <h...@N...pl> napisał w wiadomości
(...) Czy szanowne grono zamężnych i niezamężnych, młodych i starszych Pań
mogłoby
> rzucić jakieś pomysły na wieczór panieński? (...)

Witaj!
Proponuje wieczor karaoke w dobrej knajpce... Ubaw po pachy. Szczegolnie po
paru lampkach wina..

Pozdrawiam
Ola

13. Data: 2003-07-18 14:58:57

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

>Proponuje wieczor karaoke w dobrej knajpce... Ubaw po pachy. Szczegolnie po
>paru lampkach wina..

I zwlaszacza jak 'leci' Ich Troje albo Lzy :))))))))

BTW, tez uwazam, ze to fajny pomysl :)

Dunia

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

14. Data: 2003-07-18 15:22:36

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Dunia i te mądrości wymagają mojej stanowczej
erekcji:

> I zwlaszacza jak 'leci' Ich Troje albo Lzy :))))))))

Nic nie równa się z Blenders - "Owca" na kilka głosów :]

--
Z cyklu 'Sławni ludzie o Z. Boczku':
"Pan jest zerem!" (c) by L. Miller.

Co o Niej sądzicie?