Re: Co odgoni stado koni ?

1. Data: 2004-04-19 19:34:40

Temat: Re: Co odgoni stado koni ?
Od: "Miłka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> itp.) Grodzić nie chcę. Elektropastuch budzi we mnie uczucia ambiwalentne.
> Słyszałem że są środki cemiczne (?) nieszkodliwe dla roślin a
zniechęcające
> zwierzęta. Podobno używa się ich w leśnictwie. Moze ktos wie co i gdzie
> nabyc można.

Ja odstaraszam moją Galeę pastuchem elektrycznym i wcale nie uważam go
za niestosowny. Czasami zapomnę go włączyć i tak go już respektuje że
przejeżdzając wierzchem koło niego trzęsie się jak osika lub liście brzozy
na wietrze ;-) Nauczyła się po jednym kopnięciu respektować każde białe
taśmy rozwieszone w charakterystyczny sposób nawet te już gdzieś w terenie
... wkońcu jest nie byle kim tylko wysokiego rodu angloarabką ;-)
Pozdrawiam zachwycona końską szyją
Miłka

2. Data: 2004-04-21 13:14:36

Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 19 Apr 2004 21:34:40 +0200, Miłka wrote:

> [...]
> za niestosowny. Czasami zapomnę go włączyć i tak go już respektuje że
> przejeżdzając wierzchem koło niego trzęsie się jak osika lub liście brzozy

To stwierdzenie nie budzi we mnie pozytywnych odczuc. To milo, ze twoje
zwierze ma uraz do takich urzadzen - dobrze wytresowane. U mojego sasiada
pies, ktory go widzi sika pod siebie i trzesie sie jak twoje zwierze. Ale
ja akurat nie pochwalam tego stylu 'trenowania'.

--
vpw (2004-04-21 15:12:50)

Re: RATUJCIE - krety rujnuja moj ogrodek
Re: Kokotów/Krzywaczka
Re: winogrona...
Re: Trillium kurabayashii
Re: oddam w dobre ręce