Co oglądać przy zakupie domu?

11. Data: 2006-04-09 07:44:46

Temat: Re: Co oglądać przy zakupie domu?
Od: DwaSkrzydla <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Z ciekawości, co w praktyce i teorii wyniknie z takiego ugięcia.
Probuje sobie wyobrazic problemy z tynkowaniem, oświetleniem , podłoga
na tym stropie ale nie mam pojęcia co z wytrzymałością i innymi.
Pdr.Mariusz

stropy sa zle

12. Data: 2006-04-09 08:19:23

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Sobkowski napisał(a):

> We mrozy to do kuchni żeśmy łóżko wstawili i jak kupą my leżeli, to
> nawet i grzać nie było trzeba, a w salonie żem przepalił czasem starymi
> oponami, co mi je szwagier trzy traktory zwalił w obejściu i jak się
> uchyliło lufcik w dachu to gorąc szedł na całą chałupę a zanim dzieciaki
> z zarobku wrócili to już i oddychać się dało.

ROTFL

P.S chyba zgapie od Ciebie, bo ja mam 12 cm wełny i płaciłam co miesiac
1200zł, no ale to inna historia
--
Gosia

13. Data: 2006-04-09 11:09:03

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 4/9/2006 10:19 AM, Gosia Plitmik wrote:

> P.S chyba zgapie od Ciebie, bo ja mam 12 cm wełny i płaciłam co miesiac
> 1200zł, no ale to inna historia
Może zależy to od wielkości domu? Ja mam skrajny segment szeregowca, ok.
250 m2 ściany zewnętrznej + ok. 20 m2 okien + ok. 100 m2 dachu.

Normalnie grzane są 3 kondygnacje, w garażu i piwnicy jest chłodniej.

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/