Co one sobie mysla?

1. Data: 2011-12-19 07:12:07

Temat: Co one sobie mysla?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano wygladam przez okno i widze, ze w nocy spadl snieg.
Wyszedlem i faktycznie, kosta jak cholera.
Ubralem sie wiec cieplej i jade do pracy.
I mijam po drodze blachary roznego wieku w ponczoszkach i kusych
spodniczkach.
Ida z zacieta z zimna mina, ze bez kija to lepiej nie podchodzic.
W dodatku wysyp wyjatkowo obfity, jaki w cieplejsze dni dotad nie spotykany.
Tyle razy juz sie zastanawialem, co takie idiotki maga sobie myslec?
Ze jak jakis facet je zobaczy, to odbierze ich uda za podniecajace
zamiast, ze musza miec totalnie nasrane w glowie?
Czy moze wogle nie mysla?
Moze ktoras z grupowiczek tak sie ubiera w mrozy i mnie oswieci swoim
pomyslunkiem, he?

2. Data: 2011-12-19 14:16:05

Temat: Re: Co one sobie mysla?
Od: homo erectus <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski wrote:
> [...]
> Czy moze wogle nie mysla?
> Moze ktoras z grupowiczek tak sie ubiera w mrozy i mnie oswieci swoim

A co kunia obchodzi ze sie woz przewrocil?

3. Data: 2011-12-20 06:52:55

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-19 15:16, było cicho i spokojnie, aż tu homo erectus jak
pierdolnie:

> A co kunia obchodzi ze sie woz przewrocil?

Za durny jestes, zeby ogarnac pare zdan?

4. Data: 2011-12-21 06:55:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "homo erectus" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nawet gdybym chcial to nie potrafie znizyc sie do lebowskiego poziomu i
> wymyslac od idiotek obcym kobietom za sposob ich ubierania sie.
> Jestes pewien ze te,jak piszesz "roznego wieku", kuso odziane, na ulicy to
> blachary i idiotki? Moze to byly kobiety spieszace do pracy? Nie wpadla ci
> do tego pustego zmrozonego baniaka pomiedzy uszami mysl,ze moze np.nie
> maja sie gdzie przebrac? Ze w pracy musza wygladac tak a nie inaczej i
> lato czy zima nie maja maja wyboru jak sie ubrac wychodzac z domu?

Ale wiesz, ze piszesz do idioty?

5. Data: 2011-12-21 07:12:58

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-21 11:40, było cicho i spokojnie, aż tu homo erectus jak
pierdolnie:

> [...]
> moze np.nie maja sie gdzie przebrac? Ze w pracy musza wygladac tak a nie
> inaczej i lato czy zima nie maja maja wyboru jak sie ubrac wychodzac z

Co ty belkoczesz?
Spieszyly sie do pracy i naciagnely rajstopy i spodnice zamiast spodni
bo co?
Nie mialy czasu na nalozenie spodni?
Poza tym moja niepochlebna opinia o tak ubranych kobietach w mrozy jest
przytoczeniem opinii medycznej, ktora uslyszalem, jak zagadnalem znajoma
lekarke, czy nie uszkodza sobie one tych miejsc, czesto przeciez
wilgotnych, na mrozie.
I niech zgadne - masz sie za inteligenta pomimo tego, ze palisz?

6. Data: 2011-12-21 07:14:43

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2011-12-21 08:05:43

Od: "olo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost"

> Ale wiesz, ze piszesz do idioty?
Obróciłeś w grobie Dostojewskiego ;(

pzdr
olo

8. Data: 2011-12-21 08:21:25

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-21 07:55, było cicho i spokojnie, aż tu Ghost jak pierdolnie:

> Użytkownik "homo erectus" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ale wiesz, ze piszesz do idioty?

hehe, ot przegapilbym swego fana.
Nie bojaj nic i dalej smigaj w trampkach, na lato bedziesz mial jak
znalazl ;)

9. Data: 2011-12-21 10:40:40

Od: homo erectus <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lebowski wrote:
> [...]
inaczej i lato czy zima nie maja maja wyboru jak sie ubrac wychodzac z domu?

kto korzysta z news.icm.edu.pl?
Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.
z okazji swiat (i nie tylko) - spam- itd
O małżeństwie
Dzieci bawią w sklepie