kto korzysta z news.icm.edu.pl?

1. Data: 2011-12-13 18:21:53

Temat: kto korzysta z news.icm.edu.pl?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Normalnie Wam się ściąga psp?
U mnie nie działa, jako jedyna grupa. Czy to znaczy, że mam sobie zrobić
przymusowy odwyk?

Ewa

2. Data: 2011-12-13 18:51:49

Temat: Re: kto korzysta z news.icm.edu.pl?
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 19:21, było cicho i spokojnie, aż tu medea jak pierdolnie:

newsparrot

3. Data: 2011-12-13 20:56:24

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
> Normalnie Wam się ściąga psp?
> U mnie nie działa, jako jedyna grupa. Czy to znaczy, że mam sobie zrobić
> przymusowy odwyk?

faktycznie ten serwer nie pokazuje postów psp
za to news-archiwe.icm.edu.pl pokazuje
tylko ,że na niego nie można wysyłać -
za to poczytać można :)))

4. Data: 2011-12-13 21:09:56

Od: "malkontent" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "malkontent" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości
>
> faktycznie ten serwer nie pokazuje postów psp
> za to news-archiwe.icm.edu.pl pokazuje
> tylko ,że na niego nie można wysyłać -
> za to poczytać można :)))

literówka- miało być : news-archive.icm.edu.pl

5. Data: 2011-12-13 21:46:57

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-13 19:21, medea pisze:

> Normalnie Wam się ściąga psp?
> U mnie nie działa, jako jedyna grupa. Czy to znaczy, że mam sobie zrobić
> przymusowy odwyk?

U mnie też przestała (tzn chciałam zoptymalizować przechowywanie postów,
a wszystkie się skasowały). Oprócz tego pl.biznes.banki też zrobiły mi
taki numer - wrzuciłam ja na gazetę, bo aż tak mi na kompletności wątków
nie zależy. Za to psp trzymam na interii (czasem przydają się liczne
konta pocztowe utworzone na okoliczność męża-szpiega z krainy
deszczowców ;)))

Aicha

6. Data: 2011-12-14 08:27:27

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Normalnie Wam się ściąga psp?
> U mnie nie działa, jako jedyna grupa. Czy to znaczy, że mam sobie zrobić

Mi też siadł, przerzuciłem się wczoraj na news.task.gda.pl.
Nie ma Lebowskiego, ale przeżyję ...

7. Data: 2011-12-14 09:05:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 09:27, zażółcony pisze:

> Mi też siadł, przerzuciłem się wczoraj na news.task.gda.pl.
> Nie ma Lebowskiego, ale przeżyję ...

Wszystkim dzięki za odpowiedzi. Już się obawiałam, że ktoś mnie szpieguje.

Na neostradzie działa OK, tylko nie wszystkich posty się tutaj ściągają,
ale też przeżyję. Nie trzeba się przed świętami zbytnio jadem zatruwać. ;)

Ewa

8. Data: 2011-12-14 09:35:53

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> Normalnie Wam się ściąga psp?
> U mnie nie działa, jako jedyna grupa. Czy to znaczy, że mam sobie zrobić
> przymusowy odwyk?

NIE RÓB MI TEGO!!!!!!
Oć na gazetkę. Ona czasem czyni jakieś fochy, ale póki co rzadko.

Qra

9. Data: 2011-12-14 12:02:30

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> NIE RÓB MI TEGO!!!!!!
> Oć na gazetkę. Ona czasem czyni jakieś fochy, ale póki co rzadko.
>
> Qra

To prawda, na inews.gazeta.pl hula jak gupi...
Mam was wszystkich na oku,

Vilar, szpieg z krainy deszczowców,
tadaaaam, Aicha drżyj! :-))))

MK

10. Data: 2011-12-14 21:04:52

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 10:35, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

> NIE RÓB MI TEGO!!!!!!
> Oć na gazetkę. Ona czasem czyni jakieś fochy, ale póki co rzadko.

Czytam na neo. Nie chce mi się zakładać nowego konta, bo byłoby kolejne
hasło do pamiętania (zwłaszcza że na gazecie już raz zakładałam, hi hi).

Ewa

Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.
z okazji swiat (i nie tylko) - spam- itd
O małżeństwie
Dzieci bawią w sklepie
Wygram/przegram wybory