kto korzysta z news.icm.edu.pl?

11. Data: 2011-12-14 23:02:18

Temat: Re: kto korzysta z news.icm.edu.pl?
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 13:02, Vilar pisze:

> To prawda, na inews.gazeta.pl hula jak gupi...
> Mam was wszystkich na oku,
>
> Vilar, szpieg z krainy deszczowców,
> tadaaaam, Aicha drżyj! :-))))

Drdrdr :DDD

Aicha (trzecie raz mi się siga nie chce wklejać :/)

12. Data: 2011-12-14 23:27:18

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2011 13:02:30 +0100, Vilar napisał(a):

> To prawda, na inews.gazeta.pl hula jak gupi...
> Mam was wszystkich na oku,
> [...]
Biedne to Twoje oko... :)

Pozdrawiam,
M.

13. Data: 2011-12-15 08:28:20

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-14 22:04, medea pisze:

> Czytam na neo. Nie chce mi się zakładać nowego konta, bo byłoby kolejne
> hasło do pamiętania (zwłaszcza że na gazecie już raz zakładałam, hi hi).

A musisz mieć do każdego konta inne hasło. :)

michał

14. Data: 2011-12-15 12:35:27

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-15 09:28, michał pisze:

> A musisz mieć do każdego konta inne hasło. :)

Nie muszę, ale często mają dziwne wymagania co do hasła.

Ewa

15. Data: 2011-12-15 15:31:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> A musisz mieć do każdego konta inne hasło. :)

Dzisiaj zaglądałam do googlemaila na serwerze. Kazali zmieniać hasło,
jeśli ma się to samo w innych kontach, bo codziennie dochodzi ponoć do
iluś tam tysięcy przejęć kont.

Aicha

16. Data: 2011-12-15 16:56:19

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-12-15 16:31, niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Ponoć ma tu kluczowe znaczenie.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

17. Data: 2011-12-15 21:38:20

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-15 13:35, medea pisze:

> Nie muszę, ale często mają dziwne wymagania co do hasła.

Musisz mieć do każdego konta inne hasło - każde z dziwnymi wymaganiami. :)))

michał

18. Data: 2011-12-15 21:40:49

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-15 16:31, Aicha pisze:

> Dzisiaj zaglądałam do googlemaila na serwerze. Kazali zmieniać hasło,
> jeśli ma się to samo w innych kontach, bo codziennie dochodzi ponoć do
> iluś tam tysięcy przejęć kont.

Mojego nikt nie chce przejąć, może dlatego, że... budzi niesmak. :)

michał

19. Data: 2011-12-16 00:28:14

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-15 17:56, Qrczak pisze:

> Ponoć ma tu kluczowe znaczenie.

Ponoć sama dopisałam, niewierna ja :)

Aicha (ale fakt, portal społecznościowy i aukcje należałoby rozdzielić
od rezerwowego konta mailowego...)

20. Data: 2011-12-16 00:29:43

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-12-15 22:40, michał pisze:

> Mojego nikt nie chce przejąć, może dlatego, że... budzi niesmak. :)

:) Może jeszcze kiedyś będzie wiele warte.

Aicha

Uplywajacy czas, a podejmowanie decyzji.
z okazji swiat (i nie tylko) - spam- itd
O małżeństwie
Dzieci bawią w sklepie
Wygram/przegram wybory