Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.

131. Data: 2009-11-27 16:28:35

Temat: Re: Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:1ayzcxb3faon9.1j8wa8ud7roln.dlg@40tude.net...

> Po prostu trwa w ukłonie, aż pani się domyśli (o ile w ogóle aż musi) -
> generalnie wszystkie się domyślają; w calej jego karierze towarzyskiej
może
> tylko ze dwie się żachnęły, że ONE nie uznają TAKICH gestów. I jakaś
dziwna
> złość w nich nagle się wzbudzała - zupełnie niewytłumaczalna, ale tylko na
> pozór... :-)

Bo to jest jak oświadczyny na kolanach - można poznać jak pani pachnie...

132. Data: 2009-11-27 16:30:20

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Jak najlepiej. Tak należy. Oczywiście nie jest to ukłon a'la Wałęsa. No i
> trzeba wiedzieć (bo to się wie), kiedy dac sobie spokój, bo nici z
> całowania :->
> --
>
> Ikselka.

Na dworze całuje tylko kochanek, pani nie chcąc być całowana sygnalizuje
dłonią trzymaną przez pana.

133. Data: 2009-11-27 17:54:39

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Dla budowlańca.
> --
>
> Ikselka.

Dla kobiety - to nie jest wulgaryzm.

134. Data: 2009-11-27 17:55:19

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Przełamałam potulną stadność w tym towarzystwie.
> --
>
> Ikselka.

E tam, nie umiałaś się znaleźć.

135. Data: 2009-11-27 18:45:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Nov 2009 18:55:19 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ani
> łapę

> E tam, nie umiałaś się znaleźć.

Kwestia, kto i czego szuka.
--

Ikselka.

KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa
Elektroniczna obroża dla Romana
SYLI I SYLINKOWI
Do kosza z biało-czerwoną?