Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.

81. Data: 2009-11-26 18:16:18

Temat: Re: Co oznacza skrót "TŻ" - pytam 'neutralnie'.
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message
news:1x5vqm2ditmcz$.5840nwu8on3p.dlg@40tude.net...
> [...]
No

> Ech, nie rozumiesz...
> --
>
> Ikselka.

Nie stosuję niektórych zagrywek.

82. Data: 2009-11-26 18:35:43

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 19:05, XL <i...@g...pl> wrote:

> Czekać to kobiety mogą, aż im biskup poda. Damy nawet biskupa w rękę nie
> całują.
> Generalnie: mężczyzna nigdy pierwszy z łapą ani do damy, ani do kobiety.
> :-)
> --
>
> Ikselka.

Zgadza sie. Ja nie podsuwam pod nos nikomu jak starsze panie, ale
także nie na wysokości genitaliów, w razie gdyby mężczyzna chciał
okazać mi w swój szacunek sprawi mu to trudność i IMHO niepotrzebnie
poniża - wychodzi klasyczna czołobitność. Ohyda, to mężczyzna
delikatnie powinien rękę sobie poprowadzić do ust lekko się przy tym
pochylając. Podaje rękę normalnie na wysokości mojej przepony.
Uwielbiam ten zwyczaj pod warunkiem, ze facet nie jest żulem. ;DDD
___
Iza

83. Data: 2009-11-26 19:13:53

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:15:25 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ręki

> Poprawka:
> Żle sformułowałem ostatnie zdanie, ale są takie kobiety, które czekają aż
> mężczyzna pierwszy rękę wyciągnie.

Żartujesz?
;-)
--

Ikselka.

84. Data: 2009-11-26 19:14:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 19:16:18 +0100, Prawusek napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl> wrote in message

> No

> Nie stosuję niektórych zagrywek.

A ja kiedy podejrzewam zagrywkę, piszę, że "nie rozumię" :-)
--

Ikselka.

85. Data: 2009-11-26 19:24:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 26 Nov 2009 10:35:43 -0800 (PST), Iza napisał(a):

> [...]
> okazać mi w swój szacunek sprawi mu to trudność i IMHO niepotrzebnie
> poniża - wychodzi klasyczna czołobitność.

Z ust mi to!
:-)

> Ohyda, to mężczyzna
> delikatnie powinien rękę sobie poprowadzić do ust lekko się przy tym
> pochylając.

O, zupełnie jak MŚK, włąsnie o to chodzi :-)

> Podaje rękę normalnie na wysokości mojej przepony.
> Uwielbiam ten zwyczaj pod warunkiem, ze facet nie jest żulem. ;DDD

Co ja przeżyłam minionych wakacji... Siedzimy z towarzystwem przy stoliku w
barze pod chmurką nad zalewem, podczas przerwy w wycieczce rowerowej, a tu
naraz podchodzi żul (typowy!), niestety jak się okazuje, znajomy jednego z
panów. I zaczyna się witanie wyciągniętą łapą poprzez stół z każdym
siedzącym, kobiet nie omijając. Wypadło mi być ostatnią, a przez ten czas
MŚK już czuł, co się święci, bo z iskierką w oku czekał na ten moment - i
się doczekał: kiedy brudna łapa znalazła się na wysokości mojego nosa,
odsunęłam się i powiedziałam, że "ale ja pana nie znam". Wszyscy zamilkli,
przerażeni, pewni, że będzie awantura... Żul się zdziwił, zamrugał oczami,
ale w końcu poszedł sobie.
Trochę mi było głupio, ale tylko trochę, bardzo troszeczkę.
Ponieważ nie uważam, abym byla zmuszana do witania się z każdym pierwszy
raz widzianym, kto sobie życzy akurat mnie dotknąć.

--

Ikselka.

86. Data: 2009-11-26 19:31:32

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 26 Lis, 20:24, XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Ponieważ nie uważam, abym byla zmuszana do witania się z każdym pierwszy
> raz widzianym, kto sobie życzy akurat mnie dotknąć.

___
Iza

87. Data: 2009-11-26 19:44:13

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> ...upsss, nie śmierdzi.
> --
>
> Ikselka.

Hm, nawet świeżo umyte, niektóre tak mają.

88. Data: 2009-11-26 19:45:27

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Żartujesz?
> ;-)
> --
>
> Ikselka.

Nie, przecież napisałem kobiety, a nie damy.

89. Data: 2009-11-26 19:46:12

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

Wałęsa.

> A ja kiedy podejrzewam zagrywkę, piszę, że "nie rozumię" :-)
> --
>
> Ikselka.

Nie wszystko jest do Twojej bramki...

90. Data: 2009-11-26 19:48:08

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> [...]
> Ponieważ nie uważam, abym byla zmuszana do witania się z każdym pierwszy
> raz widzianym, kto sobie życzy akurat mnie dotknąć.

60 lat demokracji socjalistycznej.

KEGEL I KOGEL
nowa grypa to farsa? Sensacyjne wyniki śledztwa
Elektroniczna obroża dla Romana
SYLI I SYLINKOWI
Do kosza z biało-czerwoną?