Co oznacza wysokie ASO

1. Data: 2002-04-10 08:52:00

Temat: Co oznacza wysokie ASO
Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Wlasnie otrzymalam wyniki badan i wyszlo mi ze mam ASO 435, podobno to
duzo za duzo! Czego to moze byc objawem. Badania robilam sobei z tego
wzgledu iz ciagle mam zimne rece i wykrecaja mi sie nogi, nie wiem czy
to ma jakis zwiazek, czy nie?

Willa

--
http://www.mikolajo.prv.pl
http://www.olga.boo.pl

2. Data: 2002-04-10 11:49:35

Temat: Re: Co oznacza wysokie ASO
Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylo juz doladnie opisane pod haslem ASO. Poszukaj w archiwum. Jezeli te
informacje nie beda wystarczajace daj znac, wyjasnimy watpliwosci.
violeczka

3. Data: 2002-04-10 13:55:35

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilhemina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> duzo za duzo! Czego to moze byc objawem. Badania robilam sobei z tego
> wzgledu iz ciagle mam zimne rece i wykrecaja mi sie nogi, nie wiem czy

Wszystko zależy od tego ile masz wiosen; rozpętam burzę, ale jeżeli człowiek
posiada więcej niz. 35 lat to badanie ASO jest absolutna bzdurą.... niestety
stosowana przez naszą medycynę...
JFK

4. Data: 2002-04-10 14:19:19

Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko zależy od tego ile masz wiosen; rozpętam burzę, ale jeżeli człowiek
> posiada więcej niz. 35 lat to badanie ASO jest absolutna bzdurą.... niestety
> stosowana przez naszą medycynę...

albowiem wiosen mam 27
a dlaczego uwazasz ze ASO po 35 mija sie z celem?

--
http://www.mikolajo.prv.pl
http://www.olga.boo.pl

5. Data: 2002-04-10 16:38:15

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

niestety

> albowiem wiosen mam 27
> a dlaczego uwazasz ze ASO po 35 mija sie z celem?

To nie ja uważam :-) ale światowa nauka. Organizm dorosłego człowieka nie
"podaje" prawidłowej wartości antystreptolizyn; u niektórych osobników
(np. u mnie) może to być wartość min. tj. 150,
a u niektórych może być i 800... i tez to nic nie znaczy.
Ponieważ miałem wątpliwą przyjemność leczenia
sie w krajach zachodnich i pokazując wyniki badań, między innymi ASO,
wzbudziłem ogólna wesołość.
A miałem wtedy 24 wiosny...

JFK

6. Data: 2002-04-11 10:38:51

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mialam kiedys po 3 anginach ASO 1600 - po polrocznym leczeniu
debecylina+penicylina zredukowali mi do prawidlowego poziomu.

do tej pory nie wiem co dokladnie to oznaczalo heh- poszukam w
archiwum wiec bo jestem ciekawa ;)

CanoE

7. Data: 2002-04-11 10:42:38

Od: CanoE <C...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale gdzie to archiwum?

8. Data: 2002-04-11 20:17:43

Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "CanoE" <C...@i...pl> napisał w
wiadomości
> ale gdzie to archiwum?

jeżeli dobrze pamiętam
www.niusy.onet.pl

Sark

9. Data: 2002-04-11 21:57:18

Od: "Jaba" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wilhemina <o...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...fm...
> [...]
> duzo za duzo! Czego to moze byc objawem. Badania robilam sobei z tego
> wzgledu iz ciagle mam zimne rece i wykrecaja mi sie nogi, nie wiem czy

Ja też miałem ASO ok. 400
Okazało się, że to po infekcji na migdałkach

Sprawdz sobie jeszcze OB
Pozdrawiam
jb

10. Data: 2002-04-12 06:52:09

Od: Wilhemina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Ja też miałem ASO ok. 400
> Okazało się, że to po infekcji na migdałkach
>
> Sprawdz sobie jeszcze OB

OB mam w normie - 7. Za wysokie mam jeszcze tylko limfocyty, ale o niewiele.

Willa

--
http://www.mikolajo.prv.pl
http://www.olga.boo.pl