Co pić?

31. Data: 2007-05-19 13:52:24

Temat: Re: Co pić?
Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A o czym tu dyskutować?
> Przeczytaj jakikolwiek podręcznik fizjologii. Nie mam dziś nastroju na
> prowadzenie dydaktyki na poziomie szkoły średniej.

Bardzo chętnie. Jeśli mozna poproszę o tytuły...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

32. Data: 2007-05-19 13:55:52

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz, ja nie mam medycznej wiedzy, ale kiedy czytam wypowiedź lekarza, i
> Twoją, skłonna jestem ufać lekarzowi, choć nie podpisuje się "Dr.".
Ciekawość,
> dlaczego... 8-)

Czysty przypadek....

http://nmp1.w.interia.pl/pocz.HTM

"...Dr.Endriu to wyłącznie mój pseudonim internetowy, który wymyślił mój
kolega z pracy (którego zresztą niniejszym pozdrawiam :) . Nie posiadam
tytułu doktora, i nie zamierzam w najbliższym czasie nic robić w kierunku
jego zdobycia. "...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

33. Data: 2007-05-19 13:56:09

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 May 2007 15:52:24 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Bardzo chętnie. Jeśli mozna poproszę o tytuły...

Traczyk, fizjologia człowieka. Dwa tomy.
Traczyk, fizjologia człowieka w zarysie. Jeden i do tego mały:)

Te dwa znam ze studiów, więc są stare :)

Jest też fizjologia Ganonga, ale trudna w odbiorze z uwagi na jakość
tłumaczenia.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

34. Data: 2007-05-19 13:56:45

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2007 o 12:07:13 Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
napisał(a):

> głupoty.

Chcesz mnie zniechęcić do odzywania się. Już prawie Ci sie udało. Jeszcze
tylko wyjaśnię, uważam, że jeżeli jedna dieta zachęca do spożywania jajek
bez ograniczeń i druga dieta też zaleca jajka bez ograniczeń, to moim
zdaniem jest to podobieństwo między nimi.

--
Pozdrawiam. Janusz.

35. Data: 2007-05-19 13:57:28

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Te dwa znam ze studiów, więc są stare :)
>
> Jest też fizjologia Ganonga, ale trudna w odbiorze z uwagi na jakość

Dzięki.

P.S. Nie trzeba było tak od razu...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

36. Data: 2007-05-19 13:58:57

Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Nie trzeba było tak od razu...? Zaoszczędzilibysmy sobie parę
niepotrzebnych postów...

Dr.Endriu
nmp1(małpa)interia.pl
http://nmp1.w.interia.pl

37. Data: 2007-05-19 13:59:43

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 May 2007 15:57:28 +0200, Dr.Endriu wrote:

> Dzięki.
> P.S. Nie trzeba było tak od razu...

:) Trzeba było spytać.

Polecam zapoznanie się z opisem działania przewodu pokarmowego, z tym
gdzie dochodzi do resorpcji wody, z tym gdzie dochodzi do wchłaniania
składników odżywczych (i jakich), ile czasu trwa pasaż treści jelitowej
od ust do sedesu, oraz na czym polega gnicie i co je powoduje.

38. Data: 2007-05-19 14:29:11

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga napisal:

> [...]
> bez ograniczeń i druga dieta też zaleca jajka bez ograniczeń, to moim
> zdaniem jest to podobieństwo między nimi.

A jednak nie przeczytales dokladnie strony do ktorej podales link i nadal
piszesz glupoty.

39. Data: 2007-05-19 14:39:26

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 19 May 2007 15:56:45 +0200, Janusz Kornaga wrote:

> Chcesz mnie zniechęcić do odzywania się. Już prawie Ci sie udało.

Nie, nie chcę. Ale nazywam pewne rzeczy po imieniu.

Czy maluch i porshe to to samo, bo maja po cztery koła, silnik z tyłu i
kierownicę?
W Polsce w komuniznie, podobnie jak teraz, był parlament i nawet były do
niego wybory. Zamieniłbyś się?

To, że istnieje miedzy dwoma systemami jakiś element wspólny nie oznacza
ich tożsamości. Różnica między sektą Kwaśniewskiego a dietą SB jest
kolosalna, wystarczy przeczytać co nieco na ich temat.

Wyznawcy Kwaśniewskiego wielokrotnie podkreślają, ze ich doktryna nie ma
nic wspólnego z dieta Atkinsa, mimo, że jest do niej znacznie bardziej
podobna, niż dieta SB do diety Kwasniewskiego.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
Tylko uogólnienia mogą tworzyć naukę, nie pojedyńcze fakty.
/Claude Bernard/

40. Data: 2007-05-19 15:17:29

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19-05-2007 o 16:39:26 Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>
napisał(a):

> [...]
> nic wspólnego z dieta Atkinsa, mimo, że jest do niej znacznie bardziej
> podobna, niż dieta SB do diety Kwasniewskiego.

Nie wątpię, że diety rożnią się między sobą, zaciekawilo mnie tylko, że
mają ten element wspólny.

--
Pozdrawiam. Janusz.

przekroczenia norm AspAT i ALAT