Co po depilacji?

1. Data: 2003-07-22 18:41:56

Temat: Co po depilacji?
Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Depiluję nogi woskiem i/lub depilatorem. Niestety zaraz po zabiegu pojawiają
się czerwone kropki, skóra jest podrażniona i taki stan utrzymuje się nawet
do wieczora następnego dnia. W związku z tym chcąc iść na basen lub założyć
spódniczkę muszę się depilować dwa dni wcześniej ;(. Polećcie, proszę,
jakieś dobre preparaty łagodzące podrażnienia po depilacji.
Elwira

1. Data: 2003-07-22 18:43:14

Temat: Re: Co po depilacji?
Od: "4niolek" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj post niżej a napewno znajdziesz odpowiedz

BTW.dopiero co o to pytałam :)

1. Data: 2003-07-22 19:37:43

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4niolek" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przeczytaj post niżej a napewno znajdziesz odpowiedz
>

> BTW.dopiero co o to pytałam :)

no tak, tylko Twój post dotyczył kropek po goleniu, a mi chodzi o depilację
depilatorem i ślady utrzymujące się po tym najwyżej dwa dni. Po prostu
chciałabym żeby trochę szybciej znikały.

1. Data: 2003-07-22 19:54:15

Od: "Dunia" <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>do wieczora następnego dnia. W związku z tym chcąc iść na basen lub założyć
>spódniczkę muszę się depilować dwa dni wcześniej ;(.

IMO, to czasem zalezy od skory. Te kropki sa normalne, mnie utrzymuja sie do
ok.12 godzin. Poza tym - i tak po depilacji woskiem/depilatorem nie powinno sie
wystawiac nog na slonce przez ok. 24 h.

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-07-22 20:45:49

Od: "Aninha" <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
pojawiają
> się czerwone kropki, skóra jest podrażniona i taki stan utrzymuje się

witam!
mnie tez wyskakuja takie kropeczki
kieys to sie trzymaly ok kilkunastu godzin
teraz uzywam kremu Nivea Soft i znikaja szybciej
oczywiscie zalezy to od skory i jej wrazliwosci
mnie pomaga
pozdrawiam
Aninha

1. Data: 2003-07-23 06:43:58

Od: "Lady M" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spódniczkę muszę się depilować dwa dni wcześniej ;(. Polećcie, proszę,
> jakieś dobre preparaty łagodzące podrażnienia po depilacji.
Mnie się ostatnio robią takie historie od słońca. Po goleniu smaruję nóżki
olejkiem Johnsona, mnie pomaga. :) Przy większych podrażnieniach w ruch
idzie maść cynkowa.

Pozdrawiam,
Lady M

1. Data: 2003-07-23 07:23:38

Od: "fajna laska" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <p...@o...pl> napisał w wiadomości

>Polećcie, proszę,
> jakieś dobre preparaty łagodzące podrażnienia po depilacji.

"Tanita" ma w swojej ofercie żel z cytrusów do smarowania po depilacji.
Swietnie sie wchłania i nie klei się. Polecam. Mnie udało się kupić w tubce
ale ostatnio w sklepach widziałam tylko w saszetkach. Opakowanie 10 saszetek
kosztuje ok. 11 zł. Dobry jest tez Balsam St. Ives "Gaładkie nogi". Używam
go już prawie miesiąc. Smaruje nogi po depilacji i codziennie po kąpieli.
Skóra jest wyraźnie delikatniejsza, kropki po depilacji widac ok 2 godzin a
włoski wolniej odrastaja :)

--
Za uwagę dziękuje
fajna laska

1. Data: 2003-07-23 19:03:14

Od: <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki wszystkim za rady :)

1. Data: 2003-07-24 17:56:14

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał/a w news:bfk0i3$4iu$1@news.onet.pl:

> Polećcie, proszę,
> jakieś dobre preparaty łagodzące podrażnienia po depilacji.

Żel 'Satine' Delii. Torpeda, jeśli chodzi o usuwanie podrażnień.

--
pozdrowienia od mips

Inglot
Jak zrzucic