Co po nizoralu?

1. Data: 2008-04-10 13:44:51

Temat: Co po nizoralu?
Od: "Tom" <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Wytoczyłem wojnę dla mojego wieloletniego łupieżu łojotokowego. Po 4 tyg.
używania Nizoralu skóra głowy jest czyściutka jak łza.
Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.

Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

2. Data: 2008-04-10 16:32:54

Temat: Re: Co po nizoralu?
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom wrote:

> [...]
> Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.
>
> Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

łupież łojotokowy nie jest spowodowany infekcją grzybiczą, wbrew pozorom. On
jest spowodowany osłabieniem skóry głowy i systemu odpornościowego, te dwa
czynniki dopiero sprawiają, że grzybki mogą się rozwijać.

Ja bym polecał zdrowo się odżywiać, zadbać żeby w pożywieniu było dość
cynku, jodu, omega 3, witamin, magnezu. Bez tego grzybki wrócą. Po nizoralu
znowu zejdą, potem znowu wrócą... i tak w kółko, aż wyhodujesz odmianę
całkowicie odporną na ketokonazol.

A tymczasowo dowolny szampon, do którego wlewasz odrobinę nizoralu - sposób
polecany przez ludzi na grupie, ponoć działa :P

3. Data: 2008-04-10 17:09:17

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom pisze:
> [...]
> Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.
>
> Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

Witam,
mialam ten sam problem i od 10 lat od leczenia nizoralem stosuje szampony
przeciwlupiezowe , aktualnie h&s, do ktorego wlewam saszetke nizoralu.
Lupiezu nie mam jak pisalam juz od 10 lat :))

4. Data: 2008-04-10 19:10:27

Od: "ren" <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.
>
> Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

a wie ktos jak leczyc lupiez, tylko hmm lupiez ze tak powiem w cudzyslowie,
chodzi mi o luszczaca skore sie glowy, gdyz posiadam ten problem, wyglada
jak lupiez a w rzeczywistosci mam strasznie sucha skore glowy przez co
przetluszczaja mi sie wlosy przez co je czesto myje, przez co mam sucha
skore glowy.. i sie kolo zamyka. jakies moze maseczki/kuracje naturalne czy
jakies rady co do diety?

5. Data: 2008-04-10 19:20:09

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ren wrote:

> [...]
> co mam sucha skore glowy.. i sie kolo zamyka. jakies moze maseczki/kuracje

co do diety

wywalić omega 6, włączyć omega 3, przy okazji zabezpieczysz się (częściowo,
ale zawsze) przed wieloma chorobami. I nie omega 3 z apteki, tylko ze
zdrowego, normalnego jedzenia :)

http://www.nerwica.vegie.pl/omega_3.html

na początek całkowicie wywal wszystko co ma omega 6 i jedz dużo omega 3

Nie wiem, czy od tego masz kłopoty z łuszczeniem się skóry głowy, ale na
pewno będziesz od takiej zmiany w diecie zdrowszy więc warto zaryzykować :D

6. Data: 2008-04-11 06:26:20

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tom" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.
>
> Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

Hand & shoulders.

7. Data: 2008-04-11 06:54:20

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" napisał:

> Hand &

Łupież na dłoniach? To następne stadium?

--
Pozdrawiam - Aicha

8. Data: 2008-04-11 07:18:07

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Łupież na dłoniach? To następne stadium?

Przykra sprawa, udaj się do lekarza i nie obgryzaj paznokci.

9. Data: 2008-04-11 07:21:01

Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bongiorno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

Czepiasz się. Head and Shoulders - teraz lepiej ??

10. Data: 2008-04-11 11:07:27

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tom pisze:
> [...]
> Muszę teraz przejść na "normalny szampon" a nizoral używać co 2 tyg.
>
> Co byście polecili, żeby nie mieć nawrotu choroby?

Co komu, mnie pomógł dopiero SelsunBlue. Niestety, wycofany z Polski,
dostępny - na szczęście - w ANglii, skąd sprowadzam. Nizoral nie jest mu
godny stóp lizać. A inne - żałość... Oczywiście - łupież łupieżowi
nierówny... Ale warto tę nazwę utrzymać w pamięci. Za 20 zł butla na
kilka mięsięcy a nie wydzielane sobie krople NIzoralu, każda warta 3
złote...

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Pęknieta dolna warga!
AUTAN - czy jest szkodliwy?
Kremy firmy Zona na atopowe zapalenie skóry
Prosba o tlumaczenie i interpretacje
ntykoncepcja prowadzi do niepłodno?ci