Co po nizoralu?

11. Data: 2008-04-14 18:46:38

Temat: Re: Co po nizoralu?
Od: "AWJ" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Ostaszewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ftngpe$g6h$1@news.dialog.net.pl...
> Tom pisze:
> Co komu, mnie pomógł dopiero SelsunBlue. Niestety, wycofany z Polski,
> dostępny - na szczęście - w ANglii, skąd sprowadzam. Nizoral nie jest mu
> godny stóp lizać. A inne - żałość... Oczywiście - łupież łupieżowi
> nierówny... Ale warto tę nazwę utrzymać w pamięci. Za 20 zł butla na kilka
> mięsięcy a nie wydzielane sobie krople NIzoralu, każda warta 3 złote...

Selsun wycofany???? Nie sądzę... to link z dzisiaj:
http://www.doz.pl/apteka/s0-Szukaj

Ja używam H&S do wrażliwej skóry i jest spoko.

pozdrawiam AJ

12. Data: 2008-04-15 08:24:29

Od: "dorra" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ren" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> a wie ktos jak leczyc lupiez, tylko hmm lupiez ze tak powiem w
cudzyslowie,
> chodzi mi o luszczaca skore sie glowy, gdyz posiadam ten problem, wyglada
> jak lupiez a w rzeczywistosci mam strasznie sucha skore glowy przez co
> przetluszczaja mi sie wlosy przez co je czesto myje, przez co mam sucha
> skore glowy.. i sie kolo zamyka. jakies moze maseczki/kuracje naturalne
czy
> jakies rady co do diety?

oprócz diety polecam kupowanie szamponów z dolnej półki, w których nie ma
tak wielu substancji wysuszających skórę. Czarna rzepa, rumianek, cokolwiek
ale zwykłe szampony.

13. Data: 2008-04-15 15:43:05

Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

AWJ pisze:

> Użytkownik "Jacek Ostaszewski"

> Selsun wycofany???? Nie sądzę... to link z dzisiaj:
> http://www.doz.pl/apteka/s0-Szukaj
>
> Ja używam H&S do wrażliwej skóry i jest spoko.
>
> pozdrawiam AJ

No to hurra, nie zauważyłem, bo nie szukałem, znalazłszy sposób dostawy
z wysp. Dzięki. Nawet cena sympatyczna, za 200 ml w ANglii płacę ok. 5-6 Ł.
Dzięki.

--
JackOss - po kiego mi sygnaturka?!!

Pęknieta dolna warga!
AUTAN - czy jest szkodliwy?
Kremy firmy Zona na atopowe zapalenie skóry
Prosba o tlumaczenie i interpretacje
ntykoncepcja prowadzi do niepłodno?ci