Co powiedziec dziecku

11. Data: 2002-04-11 09:52:26

Temat: Re: Co powiedziec dziecku
Od: "Anyia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Variete <a...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a93kgf$loe$...@n...tpi.pl...
prawda może zranić bardziej
> Oczywiście należy powiedzieć coś dzieciom. Ale czy aż tak do końca prawdę:
> że się ni kocha ich mamy, ze się nie lubi domu, który one kochają, że się
> woli inną mamę z innym dzidziusiem.... abstrachuję oczywiście, bo nie wiem
> dlaczego On odchodzi. Tą prwdę przeznaczoną dla dzieci trzeba moze trochę
> okroić z tego co mogłoby dzieci zranić.

Ocha jasne i w ten sposob moj ojciec probowal na mwciskac kit typu, ze musi
sie wyprowadzic bo nie potrafi sie dogadac z mama. A ja wiedzialam ze od
dawna ma kochanke i odchodzi dlatego ze nie udalo mu sie zmusic mamy aby go
wyrzucila z domu.

Zreszta niewazne, nie chce na te sytuacje nakladac swojej kalki ;-)

Pozdrawiam
Magda

12. Data: 2002-04-11 09:59:59

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anyia <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a93mec$gek$...@n...tpi.pl...
> [...]
> sie wyprowadzic bo nie potrafi sie dogadac z mama. A ja wiedzialam ze od
> dawna ma kochanke i odchodzi dlatego ze nie udalo mu sie zmusic mamy aby

:-(
Widzisz. Tylko czy gdyby powiedział prawdę czułabyś się lepiej? Tu chyba nie
o to chodzi co powiedział, tylko o to jak postąpił.
Variete.

13. Data: 2002-04-11 10:02:57

Od: "Sunnta" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Do autora wątku - przede wszystkim musisz powiedzieć dzieciom, że
odchodzisz od ich matki, nie od nich, że nawet jeśli przestaniesz być
mężem, to nigdy nie przestaniesz być ojcem. I musisz wzbudzić w nich
pewność, że nie jest to ich wina, i że nie miały _żadnego_ udziału w
rozpadzie Waszego małżeństwa.
========================

a także powiedzieć że je kochasz i nigdy nie przestaniesz kochać i
udowadniaj im to ciągle

Joanna

14. Data: 2002-04-11 10:02:59

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"mikrus" <m...@s...pl> a écrit dans le message news:
a93ih9$jkn$...@n...tpi.pl...
> Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
> optymizmu.(hint:

> Taka rada to nie rada. Nikt nie prosił Ciebię o opinię dot. rozwodów jako
> takich i ocenę indywidualnej decyzji.
> Czy koniecznie musisz kilkać skoro nie masz nic do zaoferowania?

Primo: nie klikam tylko klepię.
Secundo: Zadałem dwa pytania. Na początku postu. Reszta postu była tylko BTW
czyli przy okazji.
Tertio: muszę ;-)

--
Pozdrowienia
Loonie

15. Data: 2002-04-11 10:17:26

Od: "Dariusz Drzewiecki" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mikrus" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> Taka rada to nie rada.

No właśnie, kto może coś obiektywnie doradzić w tym temacie?
Niech się wypowiedzą ci, co to przeszli a nie teoretycy czyli my.
Ja w każdym razie "uczczę " to minutą ciszy.
Pozdrawiam Darek D..

16. Data: 2002-04-11 10:51:52

Od: "asek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]

Gratuluję postawy. Zawsze odchodzący jest zły i zawsze wina jest po jego
stronie, tak?
Kami
----------------------
Trudno zwalniać z winy kogoś kto zostawia trójkę dzieci z matką (a to muszą
być jeszcze dzieci skoro związek trwał "tylko" 13 lat), obojętnie co by nie
było przyczyną rozpadu.

17. Data: 2002-04-11 10:54:47

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Życie nie jest czarno-białe, chociaż tak na pewno byłoby wygodniej.
Przyczyną odejścia może być nie tylko chęć powtórnego nabycia wolności
przez tatusia, ale również zdrada mamusi, prawda?

--
Kami
____________________________

18. Data: 2002-04-11 11:38:02

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Nie zostawia dzieci, tylko mamusię.
Zresztą - Bogiem a prawdą prawie nic nie wiemy, to teoretyzowanie.
Chodzi o to, że przeróżne sytuacje się zdarzają, i trzeba uważać z tak
jednoznacznymi ocenami. IMHO oczywiście.

--
Kami
____________________________

19. Data: 2002-04-11 11:38:58

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kami <K...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E826421C@jplwa
nt003.jasien.net...

20. Data: 2002-04-11 11:57:26

Od: "Variete" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kami <K...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E826520E@jplwa
nt003.jasien.net...
Zresztą - Bogiem a prawdą prawie nic nie wiemy, to teoretyzowanie.
Chodzi o to, że przeróżne sytuacje się zdarzają, i trzeba uważać z tak
jednoznacznymi ocenami. IMHO oczywiście.

Już to napisałam w innym poście. Za mało wiemy, żeby doradzić konkretnie i
merytorycznie. Ja już będę milczeniem.
Variete.

dwujęzycznoś
Potrzebna krew