Co przywiezc z Litwy?

1. Data: 2006-04-23 20:32:03

Temat: Co przywiezc z Litwy?
Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Luby niedlugo wyjezdza na 10 dni na Litwe, wiec mam okazje dac mu liste
zakupow :) Wiecie moze, co godnego uwagi maja Litwini? :)
Bede wdzieczna za propozycje.

pozdrawiam
Monika
--
"We make a living by what we get,
we make a life by what we give " (Sir Winston Churchill)

2. Data: 2006-04-23 21:29:25

Temat: Re: Co przywiezc z Litwy?
Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alveaenerle" wrote in message news:e2gobh$fdu$1@nemesis.news.tpi.pl...
| Witam :)
|
| Luby niedlugo wyjezdza na 10 dni na Litwe, wiec mam okazje dac mu liste
| zakupow :) Wiecie moze, co godnego uwagi maja Litwini? :)
| Bede wdzieczna za propozycje.

Litwa prawie nie produkuje wlasnych kosmetykow. Nie oplaca sie... Co do
nietylkolitewskich, to zalezy gdzie jedzie... bo nie wszedzie sa dostepne te
same rzeczy... W Wilnie mozna kupic rosyjskie glinki wszelakie w proszku -
czarne, zielone, czerwone, niebieskie itd... dobre sa. Mozna kupic calkiem
fajne sole do wanny, takze rosyjskie. Mozna dostac dobre szampony i balsamy
do wlosow bialoruskie. Poza tym wszelka produkcja Nivea jest z niemieckiej
fabryki, a nie z polskiej - moim prywatnym zdaniem zdecydowanie lepsza
jakosciowo. L'Oreal jest (jak dobrze pamietam) z fabryki francuskiej, a nie
z polskiej... cenowo L'Oreal jest drozszy niz w Polsce. Jesli lubisz takie
rzeczy jak sauna, laznia itd., to sa rozne naturalne ekstrakty na te
okolicznosc... tzn. do polewania kamieni albo rozne miody do masazu...
generalnie trzeba czytac opakowania i zastanawiac sie, czy to cos jest Ci
potrzebne...
Najlepiej, kaz mu lepiej zakupic litewskie nalewki na miodach i ziolach,
chleb, sery, piwo, a w aptece nalewke "999" - swietna jest na trawienie i
inne takie, ale niech nie pomyli z wodka ze zwyklego sklepu, ktora tez sie
nazywa "999" i tez jest na 27 ziolach, ale jest to wodka, a nie nalewka
lecznicza... ale w sumie, to juz kuchennie czyli NTG...

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

3. Data: 2006-04-23 22:03:19

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości

> Luby niedlugo wyjezdza na 10 dni na Litwe, wiec mam okazje dac mu liste
> zakupow :) Wiecie moze, co godnego uwagi maja Litwini? :)
> Bede wdzieczna za propozycje.

Polecam doskonałej jakości kosmetyki rosyjskiej firmy Ćornyj żemćug (czarna
perła) - ja mialam krem tonujący (? nie pamiętam jak to się po polsku
nazywa - polączenie kremu nawilzającego i podkladu) i był świetny - 50ml za
jakieś 60 rubli (czyli ok 7-8zł). Dokladnie to ten:

http://kosmetika.potrebitel.ru/1402/Img/Prod/r8_07.g
if

Świetna konsystencja, super zapach, bardzo wydajny - jak dla mnie idealny
kosmetyk!

Super jest też scrub do ciała tej firmy oraz maseczka peel off.

Swoja drogą jakby była taka możliwość to byłoby fajne jakby Twoj chlopak
zakupil mi ten krem bo sama do Rosji w nabliższej przyszlości niestety już
nie pojadę a na Ukrainę dopiero latem...

Pozdrawiam
Ania

4. Data: 2006-04-24 16:38:49

Od: "Grzegorz J." <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alveaenerle" <s...@n...hotmail.com.invalid> napisał w
wiadomości news:e2gobh$fdu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam :)
>
> Luby niedlugo wyjezdza na 10 dni na Litwe, wiec mam okazje dac mu liste
> zakupow :) Wiecie moze, co godnego uwagi maja Litwini? :)
> Bede wdzieczna za propozycje.
***
trejos devyneros i kindziuk :)

Grzegorz

5. Data: 2006-04-24 19:18:40

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:

> Witam :)
>
> Luby niedlugo wyjezdza na 10 dni na Litwe, wiec mam okazje dac mu liste
> zakupow :) Wiecie moze, co godnego uwagi maja Litwini? :)
> Bede wdzieczna za propozycje.

Tani bursztyn :> Szczegolnie w mniejszych miejscowosciach (ja kupilam
pare sznurow w Trokach).

A swoja droga ja ostatnio przepadam za dostepnymi u nas mydlami i
babeczkami do kapieli Ziepju Fabriki. Z tego, co sie orientuje, to na
Litwie maja tego duzo, duzo wiecej <http://www.ziepes.lv/>.

--
Beth Winter
Extenuation Collective <http://www.extenuation.net/>

6. Data: 2006-04-24 19:27:26

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

Beth Winter wrote:

> [...]
>
> A swoja droga ja ostatnio przepadam za dostepnymi u nas mydlami i
> babeczkami do kapieli Ziepju Fabriki. Z tego, co sie orientuje, to na

Tfu paskudztwo. Firma jest lotewska oczywiscie, ale maja oddzialy w
Wilnie, Kownie i Klajpedzie (wiecej na stronie). Podejrzewam, ze moze
tez byc tam wiekszy asortyment, niz u nas.

7. Data: 2006-04-24 19:50:44

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message

| Tfu paskudztwo. Firma jest lotewska oczywiscie, ale maja oddzialy w
| Wilnie, Kownie i Klajpedzie (wiecej na stronie). Podejrzewam, ze moze
| tez byc tam wiekszy asortyment, niz u nas.

Hmmm... Ciekawe... nigdy nie spotkalam tego w sklepie... choc w sumie za
mydelkami akurat nie rozgladalam sie, ale z ciekawosci napewno poszukam...

8. Data: 2006-04-24 20:02:10

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena Kmiecik" wrote:

> "Beth Winter" <b...@e...net> wrote in message

> Hmmm... Ciekawe... nigdy nie spotkalam tego w sklepie... choc w sumie za
> mydelkami akurat nie rozgladalam sie, ale z ciekawosci napewno poszukam...

Sprzedaja to tylko we wlasnych sklepach - adresy na stronie. W W-wie sa
w Galerii Mokotow i w Arkadii. Mydla i babeczki do kapieli z roza
damascenska to cudo :)

9. Data: 2006-04-24 20:33:35

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

| Sprzedaja to tylko we wlasnych sklepach - adresy na stronie. W W-wie sa
| w Galerii Mokotow i w Arkadii. Mydla i babeczki do kapieli z roza
| damascenska to cudo :)

Chodzilo mi raczej o wilenskie sklepy, ale gdy obejrzalam adresy, to
skojarzylam, ze nawet kiedys w jednym bylam, ale przelotem... nastepnym
razem rozejrze sie bardziej szczegolowo ;)
Dzieki za przypomnienie :)

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

Solaria do twarzy