Co przywieźć z Wielkiej Brytanii ?

11. Data: 2005-12-02 09:31:20

Temat: Re: Co przywieźć z Wielkiej Brytanii ?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dmn915$780$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Cidr? Może nie smakować, zwłaszcza ten mocniejszy. Musztarda? Oni mają
> inną
> niż nasza, znaczy - robią bez cukru - mi nie smakuje. Natomiast koniecznie
> trzeba przywieźć marmite (czy jakoś tak). To jest takie brązowe cóś -
> można
> tym smarować chleb i podobno są tacy, którym smakuje, paza Anglią się tego
> ponoć nie kupi.

to ja przestrzegam, ze marmite albo sie kocha, albo nienawidzi. ja lubie
dziwne smaki, a tu mi zupelnie nie podpasowalo. acha - i oryginalne
angielskie kupilam w wwskich delikatesach.

12. Data: 2005-12-02 09:32:37

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusia" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tak się właśnie zastanawiam?

no na pewno maja dobre herbaty, nawet firmy znane u nas (np. tetley) tam ma
zupelnie inne smaki.
ja lubie tez ich przepyszne czekolady pitne o roznych smakach i obnizonej
kalorycznosci np. firmy cadlbury.

13. Data: 2005-12-02 09:33:06

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciek Karczewski" <m...@p...com> napisał w wiadomości
> Cidr - można kupić w Tesco 2.5 litrowe butelki. Nawet niezły.
> Angielską musztardę (Cussard's? Muszę w domu sprawdzić)+ proszek
> musztardowy tegoż producenta.

a co sie robi z tym proszkiem musztardowym? rozrabia sie go nakos na
konsystencje musztardy?

14. Data: 2005-12-02 09:34:19

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lidiapaszkowska" <0...@t...net> napisał w wiadomości

> marmite oczywiscie!! nie dostaniesz tego w polsce a jest bardzo zdrowy!!

ej, no co wy. w wwie w delikatesach sprowadzaja pojedyncze sztuki, c zesto
mozna zlozyc nawet zamowienie u wlasciciela sklepu. na bazarze na polnej tez
widzialam. i na allegro...

15. Data: 2005-12-02 09:46:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Dec 2005 10:33:06 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Użytkownik "Maciek Karczewski" <m...@p...com> napisał w wiadomości
>
>a co sie robi z tym proszkiem musztardowym? rozrabia sie go nakos na
>konsystencje musztardy?

Tak. albo z octem, ale to wtedy dla mocnych tylko :) ja dodaje do
sosow do mies duszonych. smaruje szynke przed pieczeniem (a na
koncu marmolada)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

16. Data: 2005-12-02 10:11:50

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:gt50p1his6od7nvedms7trgph1bnsvro7d@4ax.com...

> Tak. albo z octem, ale to wtedy dla mocnych tylko :) ja dodaje do
> sosow do mies duszonych. smaruje szynke przed pieczeniem (a na
> koncu marmolada)

czyli takiej sypkiej postaci sie nie uzywa?

17. Data: 2005-12-02 10:50:31

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2 Dec 2005 11:11:50 +0100, "siliana"
<t...@o...pl> wrote:

>Uzytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisal w
>wiadomosci news:gt50p1his6od7nvedms7trgph1bnsvro7d@4ax.com...

>czyli takiej sypkiej postaci sie nie uzywa?

Nie - wlasnie sypkiej dodaje do sosow i posypuje szynke :),
nieklarownie napisalam - z octem sie rozmieszywa na musztarde -
muisztarde, a proszek do sosow/szynek i tam, gdzie trzeba cos
posmarowac, zeby smaku dodac

Pierz
K.T. - starannie opakowana

18. Data: 2005-12-03 13:32:34