Co przywiezc ze Szwcji rodzinie ?

1. Data: 2005-12-11 20:46:05

Temat: Co przywiezc ze Szwcji rodzinie ?
Od: "Luke" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wracam w przyszlym tygodniu na swieta do Polski i sie zastanawiam co
przywiezc rodzince dobrego ? Raczej wszystkich specjalow nie mialem okazji
sprobowac ale moze doradzicie mi co warto przywiezc ?

Pozdrawiam
..::Luke::..

2. Data: 2005-12-12 09:08:19

Temat: Re: Co przywiezc ze Szwcji rodzinie ?
Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Luke napisał(a):
> [...]
> przywiezc rodzince dobrego ? Raczej wszystkich specjalow nie mialem okazji
> sprobowac ale moze doradzicie mi co warto przywiezc ?

Popatrz na wątek "Co przywieźć ze Szwecji" z 6.12.2005 by madspirit.

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"

http://www.aniared.blog.onet.pl

3. Data: 2005-12-22 10:37:54

Od: "GB" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przywiezc rodzince dobrego ? Raczej wszystkich specjalow nie mialem okazji
> sprobowac ale moze doradzicie mi co warto przywiezc ?

Volvo :-P

Pozdr
GB

sprzet do pedzenia wina