Re: Co robic....?

Data: 2003-03-05 19:35:12
Temat: Re: Co robic....?
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl>

Mariko wrote:

[ciach]

> Czy to uszczypliwosc? Czy moze cos przegapilam? Moze i Greg mial dobre
> intencje, ale terapia kubla zimnej wody nie sprawdza sie w kazdym wypadku.

Kurcze, no chciałem Tobie zrobić radochę i oczekiwałem jakiegoś thx :))
Wpisz go tutaj [........] :))
(OK, może trochę naciągane z mojej strony - ale njpierw radocha - później
możesz mnie krytykować :)

[ciach]

> Alez Tomeczku! ja sie juz dawno zdystansowalam! Ile mozna? To musialabym
> sie teraz wyprowadzic do Afryki i mieszkac tylko wsrod lwow... :) Co do
> ostatniej wypowiedzi Grega - rzeczywiscie ladna. Tyle, ze chybiona. Bo
> ostatnio uszczesliwiam tylko i wylacznie siebie:) I stad ten post. Inaczej
> zastanawialabym sie, co takiego zrobilam zlego tym ludziom, o ktorych
> pisalam:)

Wiesz co? Powiem szczerze, że nie zauważyłem tego "ostatnio uszczęśliwiam
tylko i wyłącznie siebie" (w głównym postku), ale nie ma powodów dla których
miałbym Tobie nie wierzyć - no i cieszę się niezmiernie, bo powyższe
oznacza, że wszystko jest tak naprawdę OK (a drobne problemy czy problemy ma
chyba każdy).

> Patrze. I widze osobe, ktora zbytnio watpi we wlssne sily, by realizowac
> marzenia...

No OK, ale dobrze, że chociaż to widzisz (dostrzegasz).

> Mowilam o pojsciu, nie pisaniu:DDDD

OK, 'capnęłaś' mnie :))
(No co? Chciałem dobrze :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."