Co robić aby mieć dobry wzrok!

1. Data: 2005-12-17 18:00:33

Temat: Co robić aby mieć dobry wzrok!
Od: "kowal" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść itd.
Pozdrawiam.

2. Data: 2005-12-17 18:24:05

Temat: Re: Co robić aby mieć dobry wzrok!
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 19:00:33 +0100, *kowal*
<news:do1kfr$h6$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść itd.

Mnie okulistka powiedziała, że jagody i czarną porzeczkę.
Poza tym witamina A.

--
Kaja

3. Data: 2005-12-17 20:49:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść itd.
> Pozdrawiam.

nic. Krotkowzrocznosc sie nie cofa. Powinienes stale nosic odpowiednio
dobrana korkecje.

pozdr.

casus

4. Data: 2005-12-17 20:50:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mnie okulistka powiedziała, że jagody i czarną porzeczkę.
> Poza tym witamina A.
>
> --
> Kaja

To nie jest prawda. Wszystko co wymienilas nie spowoduje poprawy wady
wzroku.

pozdr.

casus

5. Data: 2005-12-17 21:18:04

Od: "Justyna N" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> Mnie okulistka powiedziała, że jagody i czarną porzeczkę.
> Poza tym witamina A.

A nie chodzi Ci przypadkiem o "kurzą ślepotę"?

Życie to kubeł zimnej wody
na głowę optymistów.

c...@w...pl

6. Data: 2005-12-17 22:32:08

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 22:18:04 +0100, *Justyna N*
<news:43a48040$0$17925$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> Użytkownik "Kaja" <k...@n...ma.wp.pl> napisał w wiadomości

> A nie chodzi Ci przypadkiem o "kurzą ślepotę"?

Sama nie wiem :-) Miałam wtedy krótki wzrok i okulistka nie zapisała mi
jeszcze szkieł. Wieczorem widziałam tak samo jak w dzień, nie miałam chyba
kurzej ślepoty.
Mimo wszystko wiem, że witA, jagody i czarna porzeczka są dobrym lekarstwem.

--
Kaja

7. Data: 2005-12-17 22:48:20

Od: "Maria" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi okulistka wskazała jedzenie marchewki i Vit.K.
Pozdr.

8. Data: 2005-12-17 22:52:30

Od: "Woreczek" <n...@n...nima.pl> szukaj wiadomości tego autora

kowal <1...@w...pl> napisal nam:

> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść
> itd. Pozdrawiam.

pod laser ?

9. Data: 2005-12-17 23:13:27

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 17 Dec 2005 23:48:20 +0100, *Maria*
<news:do24k0$1fh$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

> Mi okulistka wskazała jedzenie marchewki i Vit.K.

Witamina K jest chyba przeciwkrwotoczna?

--
Kaja

10. Data: 2005-12-17 23:46:10

Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kowal wrote:
> Witam! Mam wadę -2, co mogę robić aby polepszyć sobie wzrok? Co jeść itd.
> Pozdrawiam.

Przeroby zawierające jagody. Jeśli chcesz, to możesz zdecydować się na
laserową korektę wzroku.

Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/
Homepage: http://octopian.prv.pl/
GG : 1966079
Tlen : grzybu123
ICQ : 194401395

Jak wzmocnić odporność
Derealizacja
do Panów , którzy odpowiedzieli na moje pytanie
diagnostyka i leczenie osteoporozy
refundacja wypełnień [stomatologia]