Co robic co robic...

11. Data: 2012-06-21 20:57:56

Temat: Re: Co robic co robic...
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-21 22:25, czy.to.wazne pisze:

> wiesz dla kiepskiego to chyba nie rola
> z Charakterów ale - raczej - z Dziadów
>
> np. coś w stylu :
> <<
> Nazywam się Milijon - bo za milijony
> Kocham i cierpię katusze.
> Patrzę na ojczyznę biedną,
> Jak syn na ojca wplecionego w koło;
> Czuję całego cierpienia narodu

Aaa... nie sądziłam, że sprawa może być aż tak poważna. ;)

Ewa

12. Data: 2012-06-21 21:29:40

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

czy.to.wazne napisał(a):
> U�ytkownik "medea" <x...@p...fm> napisa� w wiadomo�ci

> wiesz dla kiepskiego to chyba nie rola
> z Charakter�w ale - raczej - z Dziad�w
>
> np. coďż˝ w stylu :
> <<
> Nazywam siďż˝ Milijon - bo za milijony
> Kocham i cierpiďż˝ katusze.
> Patrzďż˝ na ojczyznďż˝ biednďż˝,
> Jak syn na ojca wplecionego w ko�o;
> Czuj� ca�ego cierpienia narodu

Ten cytat to deklamacja rozpuszczania się w stadzie, wtenczas zanika
empatia do pojedyńczych ludzi, to po prostu deklamacja pleyboya którym
był Mickiewicz. Niestety litewski wieszcz wykuł kształt gdzie
następnie jak i teraz ,poświęca się ludzi w imię pustych gestów.

13. Data: 2012-06-21 21:42:45

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2012-06-21 22:25, czy.to.wazne pisze:

> Aaa... nie sądziłam, że sprawa może być aż tak poważna. ;)

dało się zauważyć

na mój gust, to sprawa
odczuć/empatii a nie racjonalności

14. Data: 2012-06-22 09:31:42

Od: "echhh " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager <r...@g...com> napisał(a):

> [...]
> =EF=BF=BDbowa=EF=BF=BD ukr=EF=BF=BDci=EF=BF=BD

> m ze sob=EF=BF=BD potrafi

> h 8 opisanych), w

> bo
> edzialno=EF=BF=BDci. Komunikuje (nie
> nic wp=EF=BF=BDywu, za nic
> =EF=BF=BD zmieni=EF=BF=BD w
> a, =EF=BF=BDe na jej

> Ten cytat to deklamacja rozpuszczania si=EA w stadzie, wtenczas zanika
> empatia do pojedy=F1czych ludzi, to po prostu deklamacja pleyboya kt=F3rym
> by=B3 Mickiewicz. Niestety litewski wieszcz wyku=B3 kszta=B3t gdzie
> nast=EApnie jak i teraz ,po=B6wi=EAca si=EA ludzi w imi=EA pustych
Jestes moze i blizej niz reszta ale z tym playboyem to poplynales.
Zapoznaj jego "zdania i uwagi" to potem pogadamy.

Czytam was wszystkich i coraz bardziej..."smutno mi boze"...
Taaaa. Zostaje tylko isc w budde jak w...znieczulenie.

15. Data: 2012-06-22 09:36:23

Od: "wot" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

czy.to.wazne <m...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> dało się zauważyć
>
> na mój gust, to sprawa
> odczuć/empatii a nie racjonalności

Racjonalnosc -gdy wspolgra z uczuciami- tylko jeszcze wzmacnia-urealnia
oglad spraw. A wtedy robi sie zaiste minorowo. Jako wokolo jest.
Stad dzis tak wielu odrealniencow -w ramach adaptacji do szalonych realiow.

PS: zamiast analizowac wczulibyscie sie choc troche...

16. Data: 2012-06-22 10:29:28

Od: Voyager <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

echhh napisał(a):
> [...]
>
> Czytam was wszystkich i coraz bardziej..."smutno mi boze"...
> Taaaa. Zostaje tylko isc w budde jak w...znieczulenie.

No i znowu deklamujesz . No pleyboyu wrażliwości się nie nauczysz.

17. Data: 2012-06-22 12:43:29

Od: "czy.to.wazne" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wot" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> czy.to.wazne <m...@o...pl> napisał(a):
..
> PS: zamiast analizowac wczulibyscie sie choc troche...

Ewa IMO starała się wczuć i w oparciu
o to swoje wczucie ( w Ciebie) udzielała Ci porad.

Ja wczułem się w Ewę i w oparciu
o to wczucie w nią - zasugerowałem
jej, że jej wczucie było zbyt osobiste
i chyba nietrafione.

W teamcie społeczeństwa - to każdy
musi sobie radzić z poczuciem alienacji
jak potrafi - wycofanie się - ucieczka
przed życiem (zamkniecie oczu - używki) -
chroni przed prostym bólem ale w wyniku daje
(z)czasem ten większy egzystnecjalny.
Zwykły wybór - oby świadomy.

Nieświadomość/niedowidzenie jest formą ochrony
- wygląda że sam tego doświadczasz - iż
czując/widząc/rozumiejąc wiecej/lepiej
musisz więcej cierpieć - czy każdy
dałby radę to znieść ? ....

18. Data: 2012-06-22 13:12:26

Od: aba <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-21 12:21, smuta pisze:

> Gdzie azyl, gdzie lad, gdzie sens w tych czasach

Tam gdzie go nie szukasz. Zajrzyj na ostatnie miejsce w swojej
hierarchii życia, gdzieś tam jest to czego szukasz.

19. Data: 2012-06-22 15:09:32

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-06-22 14:43, czy.to.wazne pisze:

> Nieświadomość/niedowidzenie jest formą ochrony
> - wygląda że sam tego doświadczasz - iż
> czując/widząc/rozumiejąc wiecej/lepiej
> musisz więcej cierpieć - czy każdy
> dałby radę to znieść ? ....

IMO jest inaczej. "Cierpienie za milijony" jest tematem zastępczym/formą
zastępczą dla rzeczywistego powodu _osobistego_ cierpienia. Symbolicznie
rzecz ujmując - to ucieczka od konkretu w abstrakcję. Im ładniej
nazwaną, tym lepiej. :)

Ewa

20. Data: 2012-06-22 15:59:56

Od: "stepiec" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Voyager <r...@g...com> napisał(a):

> echhh napisa=B3(a):

napisa=3DEF=3DBF=3D=
> BD w wiadomo=3DEF=3D

> o,
> tu.

> =3DBDe cierpisz,

lepiej/=3DEF=3DBF=
> =3DBDatwiej spr=3D

Szcz=3DEF=3DBF=3D=
> BDliwy/zgodny

> EF=3DBF=3DBDo
Ci=3DEF=3DBF=
> =3DBD zainteresuje:

> o ofiara,
uchyli=3DEF=3DBF=3DBD=
> si=3DEF=3DBF=3DBD od
zmieni=3DEF=3DBF=3DBD=

http://www.gazeta=
> ..pl/usenet/
>
> No i znowu deklamujesz . No pleyboyu wra=BFliwo=B6ci si=EA nie nauczysz.

Na dzis to usilnie ucze sie odwrazliwiania. A wrazliwosci faktycznie uczyc
sie nie musialem od nikogo. Sama przyszla albo zawsze raczej byla...za
duza...a ze widzialem w playbojach (jak to nazywasz) bratnie dusze...to i
cytuje ich jak siebie. Tepy i tak bedzie w tym tylko playbojowanie widzial.

Zdumiewające za co można oddać życie lub zabijać.
Maly Jurisic Park
/
Popieram.
co to "uczucia religijne"?