Co robię źle??

161. Data: 2008-02-04 14:34:03

Temat: Re: Co robię źle??
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 4 Feb 2008 15:26:15 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@p...onet.pl> i powiedziała:

> bo z tego co czytalam, opisywal relacje jego(ojca) i wlasnego syna. Nie cala
> ludzkosc. To zaczal litanie co to on robi a czego nie robi zona. Panie z grupy
> natomiast zaczely sie przescigiwac w rankingu, co potrafia z listy czego nie
> potrafi zona, czy jakos tak....

No i wyszło, że Tomcio ma kiepską żonę. Czy jakoś tak.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

162. Data: 2008-02-04 15:31:12

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" :

> No i wyszło, że Tomcio ma kiepską żonę. Czy jakoś tak.

Eee, ja bym nie demonizowała, że nie czyta Lema, nie gra w RPG, nie umie
całkować itd. - to wcale nie znaczy że jest kiepska.
Może jest za to doskonała w czym innym.

Natomiast Stalker (nota bene "Piknik na Skraju Drogi" to jedna z moich
ulubionych powieści SF) - rzucił na początek całą garść stereotypów, nic
dziwnego, że się wszystkie kobiety rzuciły na niego z pazurami ;-).

Pozdrowienia

Basia

163. Data: 2008-02-04 15:31:51

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 4 Feb 2008 16:31:12 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@p...onet.pl> i powiedziała:

> Eee, ja bym nie demonizowała, że nie czyta Lema, nie gra w RPG, nie umie
> całkować itd. - to wcale nie znaczy że jest kiepska.
> Może jest za to doskonała w czym innym.

Może. Ale nie zamierzam odpytywać, bo i nie bardzo mnie to interesuje.
Ja sobie znalazłam klona ;->

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

164. Data: 2008-02-04 15:57:39

Od: "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" :

> Może. Ale nie zamierzam odpytywać, bo i nie bardzo mnie to interesuje.
> Ja sobie znalazłam klona ;->

A ja właśnie nie.
Od swojego męża jestem zdecydowanie lepsza w informatyce i w matematyce.
On nie cierpi SF a ja bardzo lubię.
On się głównie zajmuje domem, a ja zarabianiem (to jeszcze zależy od pory
roku).

Obydwoje chodzimy po górach i jesteśmy przewodnikami górskimi, z tym, ze on
bardziej "wysokogórskim" ja prowadzam grupy zwykle po górach takich do 2000
m npm.

Gdyby był "klonem" nie byłoby ciekawie, trzeba mieć trochę różnych od siebie
zainteresowań, bo byłoby nudno, a trochę podobnych aby było o czym
rozmawiać.

Pozdrowienia

Basia

165. Data: 2008-02-04 16:41:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. pisze:

> Natomiast Stalker (nota bene "Piknik na Skraju Drogi" to jedna z moich
> ulubionych powieści SF) - rzucił na początek całą garść stereotypów, nic
> dziwnego, że się wszystkie kobiety rzuciły na niego z pazurami ;-).

Czuję się lekko drapnięty ;-)

A na poważnie, to ociupinkę rozczarowany jestem. Tak naprawdę nie został
obalony żaden stereotyp :) W dyskusji żadna z Pań nie sięgnęła po broń
stricte naukową. Nie padły tytuły żadnych książek, opracowań, a przecież
od czasu "Mężczyźni są z Marsa, a kobiety z Wenus" trochę tego było.
Nikt nie zapytał czy mówimy o płci biologicznej, czy kulturowej, nikt
nie wspomniał o Pani Sandrze Bem i jej badaniach na temat stereotypów
płci, a przecież aż się prosi żeby wspomnieć np. o BSRI, albo
androgyniczności. Żadna z Pań nie odesłała mnie np. do wywiadu z
Kazimiera Szczuką, o zmianie roli ojca na przestrzeni wieków itp. itd.
Nikt nie zadumał sie nad aktualną korelacją wzorca "męskości" z wzorcem
"ojca" :-)

Na zakończenie dla rozluźnienia polecam:

http://www.crossdressing.pl/main.php?lv3_id=668&lv1_
id=9&lv2_id=5&lang=pl

Zaraz będzie wiadomo kto jest kto :-)

Stalker

--
Hania 2004-03-08, Antek 2006-07-07
http://picasaweb.google.pl/AgaTomAlbum

166. Data: 2008-02-04 17:02:08

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Mon, 04 Feb 2008 17:41:59 +0100, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@i...pl> i powiedziała:

> A na poważnie, to ociupinkę rozczarowany jestem. Tak naprawdę nie został
> obalony żaden stereotyp :) W dyskusji żadna z Pań nie sięgnęła po broń
> stricte naukową.

A po co? Z armatą na muchy?

Zuzanka
*:.
We Are a Non Prophet Organization

167. Data: 2008-02-04 17:19:12

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker <t...@i...pl> napisał(a):

> W dyskusji żadna z Pań nie sięgnęła po broń
> stricte naukową.

Niniek, bo żeby Twoje tezy obalać, to wałek wystarczy.

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

168. Data: 2008-02-04 17:28:19

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa pisze:

> Niniek, bo żeby Twoje tezy obalać, to wałek wystarczy.

I taką metodę stosuje moja żona :-D
Co się zaczynam wymądrzać to po wałek sięga :-)

ROTFL. Siwa celna riposta, naprawdę się uśmiałem jak norka...

P.S. Chyba że to miało być ekstra złośliwe, ale to sorry, odbijemy sobie
innym razem :-)

Stalker

169. Data: 2008-02-05 08:21:40

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> próbujący
>
> liczylam na Twoja inteligencje.....:P

Trzeba by jej najpierw mocno poszukać :-P

Qra

170. Data: 2008-02-05 12:00:22

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 2 Feb 2008 00:31:53 +0100, siwa napisał(a):

> Brat nie protestowal, jest zawodowym żołnierzem i mu zwisa.

Ty masz brata??
--
Elżbieta

Re: Wyjscie z/bez meza [cd]