Re: Co sądzicie o.....?

1. Data: 2000-11-27 19:22:49

Temat: Re: Co sądzicie o.....?
Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wiedzieć co sądzicie na temat reinkarnacji?

Mam mieszane uczucia...
A ty?
Pozdro-wionka.
-KANE-

1. Data: 2000-11-28 08:53:11

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja też, ale może warto zadać sobie pytanie kim byłam kim jestem i kim będę.
Może człowiek z każdym wcieleniem staje się coraz bardziej doksonały?No body
knows?

1. Data: 2000-11-28 08:54:39

Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ja też, ale czasem jak nachodzi mnie dziwny nastój zastanawiam się kim
byłam, kim jestem i kim będę. Może z każdym wcieleniem człowiek staje się
coraz lepszy? No body knows!!!

1. Data: 2000-11-29 16:59:03

Od: "Kane" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
będę.
> Może człowiek z każdym wcieleniem staje się coraz bardziej doksonały?No

Warto zadać pytanie kim jestem i kim będę.
yyy... Coraz lepszy napewno nie, świat trwa już całkim długo, przez ten czas
każdy reinkarnował by już kilka-naście-dziesiąt razy, a poprawy jak nie było
tak nie ma.
Nawet powiem że jest coraz gorzej...
Pozdro-wionka.
-KANE-

PrZeZiEbIeNiE [off topic - zeby nie bylo ;]
Re: Do czego zmierzamy ?
Re: "Jest mi wszystko jedno"
trening sinusoidalny
Re: milosc bez przyszlosci????