Co sądzicie o okapach Amici?

1. Data: 2006-10-10 08:33:03

Temat: Co sądzicie o okapach Amici?
Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zamówiłem okap amici? No i byłem szcześliwy do dzis, bo przed
chwila usłyszałem, żę to najbardziej badziewne okapy na rynku, a
parametry podawane przez producenta to się do rzeczywisytości mają nijak.

Jesli macie lub mieliście taki okap proszę o potwierdzenie lub obalenie
opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo jeszcze
może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego ale
lepszego.

Pozdrawiam GTo

2. Data: 2006-10-10 10:00:55

Temat: Re: Co sądzicie o okapach Amici?
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tgorniak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo jeszcze
> może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego ale

Jestem od kilku lat (ok.5) posiadaczka okapu Amica Super Line. Nie mam
pojecia jak sprawuja sie inne marki i dlatego nie mam porownania. Wiem
tylko, ze nie jestem zadowolona z tego okapu i rzadko go uzywam. Ciagnie
kiepsko, a halasu robi tyle co traktor. Przebywajac w kuchni podczas jego
pracy nie mozna nawet swobodnie rozmawiac - mowi sie podniesionym tonem
(biedni sasiedzi). Wylaczenie go przynosi niebywala ulge dla uszu i glowy.
Byc moze obecnie dostepne modele Amici sa lepsze. Rozwaz moze jednak inna
marke...
Iwona
//Kazda rzecz ma dwie strony. Fanatycy widza tylko jedna.//
- Schutzbach
www.kociszce.ao.pl

3. Data: 2006-10-10 10:10:36

Od: Beniamin <w...@n...spamuj.mnie.na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tgorniak napisał(a):

> [...]
> obalenie opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo
> jeszcze może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego

Ja mam od roku (nie podam z pamięci jaki model) i jestem b. zadowolony.
Podłączyłem tak, żeby wyciągał, a nie tylko filtrował powietrze i zwykle
używanie go na stopniu 1 jest i w miarę ciche i wydajne.

pozdrawiam
Beniamin

4. Data: 2006-10-10 12:20:41

Od: "Jacek P." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo jeszcze
> może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego ale

Ja korzystam z okapu Amici od mniej więcej roku. Jest to okap kominowy, i
wyciąga całkiem nieźle, nie gorzej od poprzedniego okapu, który był
teoretycznie z o wiele wyższej półki. Jedyne co razi, to jednak dość
tandetne wykonanie, ale to widać dopiero z bliska :), na pierwszy rzut oka
prezentuje się ok.

Pozdrawiam
Jacek P.

5. Data: 2006-10-10 13:25:27

Od: KOmiX <m...@p...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-10-10 10:33, Użytkownik tgorniak napisał:

> [...]
> obalenie opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo
> jeszcze może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego

Witam!

Ja szczerze mowiac nie polecam okapu Amica. Mam model
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=525 - nie dosc, ze
cholernie glosny, to ma kiepsko dopasowane elementy - plastikowa oslona
lampki odstaje, podobnie jak krazek zaslepiajacy wylot kominowy.

Rodzice maja starszy model -
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=84 - duzo lepszy.
Teraz, gdybym wybieral nowy okap, to na pewno nie byla by to Amica.

Pzdr
--
|< O /\/\ i >< "If you want the
mar_mac-at-poczta.nospam.pl job done right,
GG:77631 Zamien nospam=onet hire a proffesional"

6. Data: 2006-10-10 13:35:57

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Jestem od kilku lat (ok.5) posiadaczka okapu Amica Super Line.

Jeszcze dodam, ze minusem mojego okapu jest fatalne jego oswietlenie.

7. Data: 2006-10-10 19:36:42

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> opini, którą przed chwilą usłyszałem. roszę o waszę opinię, bo jeszcze
> może uda mi się zrezygnować z tego okapu i kupic coś droższego ale

od roku uzywam tego:
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=373
nie mam zadnych zastrzezen co do działania.
na 3 biegu trzeba trzymac patelnie, zeby nie podnosila sie z kuchenki...:-)

--
pozdr
Jacek

8. Data: 2006-10-11 13:01:57

Od: tgorniak <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedzi, mój lek został trochę zmniejszony, ale prawda p
jakiści wyjdzie na jaw dopiero po zamontowaniu :D

Cacek wrote:
> [...]
> nie mam zadnych zastrzezen co do działania.
> na 3 biegu trzeba trzymac patelnie, zeby nie podnosila sie z kuchenki...:-)

zakup pieca akumulacyjnego - na co zwrócić uwagę?
MUSZKI
Żarówka do lodówki Vestfrost- gdzie w Wawie?
Siersc i utrzymanie porzadku w domu
odzyskanie podatku za produkty remontowe