Co sądzicie o pramolanie?

11. Data: 2009-10-19 08:04:40

Temat: Re: Co sądzicie o pramolanie?
Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za radę. Najgorsze jest to, że mieszkam w mieście średniej wielkości
> i u nas chyba się tego nie zrobi. Dowiadywalam się w laboratoriumi robią
> test na chlamydię ale tylko wymaz z pochwy a chyba nie o takie badanie
> chodzi...

Z pochwy to chyba raczej trachomatis. Zrób pneumoniae z krwi
przeciwciała IgG.

Dla potwierdzenia możesz tez zrobić na obecność wirusa
coxackie B2/B4. Od '96 występuje razem z chlamydią.

SM

12. Data: 2009-10-19 09:05:05

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

SM <b...@k...com.pl> napisał(a):

> [...]
> przeciwciała IgG.
>
> Dla potwierdzenia możesz tez zrobić na obecność wirusa
> coxackie B2/B4. Od '96 występuje razem z chlamydią.

Dzi.eki. Zrobię , tylko nie wiem gdzie, bo pewnie to są skomplikowane
badania i w moim mieście nie wykonają. Pojdę do Gdańska... Pozdrawiam. Ale
czy jeśli mi wyjdzie, że to mam to co dalej, czy po leczeniu zniknie
bezsennośc, duszności?,...

13. Data: 2009-10-19 09:09:01

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> badania i w moim mieście nie wykonają. Pojdę do Gdańska... Pozdrawiam. Ale
> czy jeśli mi wyjdzie, że to mam to co dalej, czy po leczeniu zniknie

Jeszce mam jedno pytanie, to taka skomplikowana nazwa. Co ja mam w
laboratorium powiedziec, ze jake dokładnie badanie ja chcę. Sorry, że tak
pytam, ale pani u nas w laboratorium trochę się przez telefon dziwiła..

14. Data: 2009-10-19 10:15:51

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@N...gazeta.pl pisze:

> [...]
> laboratorium powiedziec, ze jake dokładnie badanie ja chcę. Sorry, że tak
> pytam, ale pani u nas w laboratorium trochę się przez telefon dziwiła..

Milczałem, ale to nie w porządku.... to zupełnie bezsensowne badanie. I
to w dodatku dopiero od niedawna. Stwierdzono bowiem, że blaszki
miażdżycowe powstają w miejscach uszkodzonych przez infekcje bakteryjne:
między innymi chlamydie i np. paciorkowce... Jest to nadal hipoteza.
Takie badania robi się na kardiologi, przy agresywnej arteriosklerozie,
jednoczesnym bardzo niskim stanie lipidów. W Twoim przypadku to jest po
prostu idiotyzm....

Pozdrawiam
Juanitos

15. Data: 2009-10-20 09:47:11

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
> Takie badania robi się na kardiologi, przy agresywnej arteriosklerozie,
> jednoczesnym bardzo niskim stanie lipidów. W Twoim przypadku to jest po

To w moim przypadku nie chlamydia jest winna../ ? Może bym i zrobiła to
badanie , ale skoro ono je4st tak skomplikowane to przecież na moje żądanie
nikt mi tego nie zrobi..bo pacjentka sobie życzy..

16. Data: 2009-10-20 09:49:29

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
żądanie
> nikt mi tego nie zrobi..bo pacjentka sobie życzy..

A zapomniałam doda ,żę lekarz zmienił mi lek na citalopram (citabax). ale
nie mogę nadal spac, myślę jednak ze trzeba trochę poczekac...

17. Data: 2009-10-20 11:38:19

Od: SM <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Takie badania robi się na kardiologi, przy agresywnej arteriosklerozie,
> jednoczesnym bardzo niskim stanie lipidów. W Twoim przypadku to jest po

No przecież ma typowo nerwicowo-sercowe problemy, więc dlaczego
to badanie na chlamydie ma być bez sensu?

SM

18. Data: 2009-10-20 13:14:21

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

SM pisze:

> No przecież ma typowo nerwicowo-sercowe problemy, więc dlaczego
> to badanie na chlamydie ma być bez sensu?
>
> SM

No przecież napisałem co robi chlamydia w ciągu ca 20 lat.... niszczy
ścianę tętnic.... a co do tego mają objawy nerwicowe ????
Nerwicowca można wyleczyć robiąc podstawowe badania: echo, EKG, próbę
wysiłkowa. Jeżeli będą OK, to zaburzenia, można sądzić, są psychosomatyczne.

Juanitos

19. Data: 2009-10-20 15:41:35

Od: " " <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juanitos <j...@g...com> napisał(a):

> [...]
> Nerwicowca można wyleczyć robiąc podstawowe badania: echo, EKG, próbę
> wysiłkowa. Jeżeli będą OK, to zaburzenia, można sądzić, są

No mam nerwicowe objawy, a czy takie objawy mogą byc od chlamydii? Tonący
brzytwy się chwyta, ale czy mi zrobią takkie badanie na moja p0rośbę/

20. Data: 2009-10-20 16:06:23

Od: Juanitos <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@N...gazeta.pl pisze:

> psychosomatyczne.
>

> No mam nerwicowe objawy, a czy takie objawy mogą byc od chlamydii? Tonący
> brzytwy się chwyta, ale czy mi zrobią takkie badanie na moja p0rośbę/

Dalej nie wiem jakie są wyniki: EKG, echa i próby wysiłkowej...
"działanie" chlamydii jak i np. paciorkowca są bezobjawowe, proces
destrukcji ściany tętniczek trwa lata, więc objawów raczej nie ma....
poza tym to jest tylko HIPOTEZA...

Juanitos

ps. lekarz ordynując pramolan, coś jednak o Tobie wiedział... bo to nie
jest aspiryna...

Czym odetkać sobie uszy?
Dziwne zachowania/kołatania serca
twarda skóra