Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 5 Jan 2013 08:45:13 -0800 (PST)
<e...@g...googlegroups.com>
<c...@g...com>
<e...@r...googlegroups.com>
<a...@g...com>
<f...@c...googlegroups.com>
Subject: Re: Co sądzicie o uwodzeniu tudzież stronach o nim? :P
From: Szalony Chemik <b...@g...com>

W dniu sobota, 5 stycznia 2013 17:24:54 UTC+1 użytkownik Nemezis napisał:
> [...]
jak faceci w dużej części są zahamowani i nie zauważają szczegółów, tak jest duża
część kobiet która zaprzeczy temu że one (drobne sygnały) istnieją, myślę, że tu się
powinna jakaś Pani wypowiedzieć jak to bywa - czy nie widzicie, czy udajecie, że nie
widzicie tego co my?

dziewczyny i podzieliłem się tym z koleżanką - stwierdziła, że przesadzam.

> Może zazdrośnica?
>
> Schematy po to są żeby je przełamywać, ten typ mężczyzny
>
> metroseksualnego, jest obecnie takim odejściem od schematu męskiego,
>
> tylko że polacy w większości tego nie czują i zamiast być męski i
>
> potrafiący być też delikatny, nagle pojawiają się jakieś płaczki
>
> oklapłe, którym kobieta podaje chusteczkę w kinie na jakimś
>
> romansie :)

Heh, też to zauważam i co prawda agresywny nie jestem raczej ale jak widzę takiego
ubranego w obcisły sweterek mam ochotę jebnąć w bańkę :P

> To samo kobiety, które bardzo pragną akceptacji i co widzimy , buty
>
> na takich obcasach, że nie pobiegnie do autobusu, sukienka taka, że
>
> ruszać się nie może, kultura schematu tutaj kobietę krępuje w
>
> ekspresji, im bardziej szuka akceptacji tym bardziej skrępowana
>
> strojem.

Akurat wystrzałowo ubrane dziewczyny lubię i wydaje mi się, że to nie jest do końca
tak, że wszystkie wyróżniające się dziewczyny pragną akceptacji i po to to robią -
sam spotykałem się z jedną która jak umalowała się ślicznie, założyła buty na obcasie
stwierdzała, że czuje się fajnie, zresztą sam jak ubiorę się elegancko czuję się
pewniej więc to akurat wydaje mi się być naturalne :-)

> Za to inteligentne kobiety i mężczyźni bawią się schematami, bo każdy
>
> coś neguje abyś się dostosował.

Hmmm... inteligencja to jedno a brak odwagi i konformizm drugie, nie? ;-)