Co sie dzieje...?

1. Data: 2002-05-28 06:39:12

Temat: Co sie dzieje...?
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Nasz synek od miesiaca pokasluje, chodzilismy do naszej pani doktor ale nie
stwierdzila nic ani w oskrzelach ani w plucach. Kaszel z dnia na dzien
nasilal sie a wczoraj nie dal juz synkowi zasnac.Wczoraj tez poszlismy z nim
do alergologa. Zrobilismy mu testy i pani doktor powiedziala ze jest
uczulaony tylko na chwasty i lekko na drzewa ktore przestaly juz kwitnac a
ten kaszel to moze byc wlasnie po nich...Ale moja matczyna intuicja jakos
nie wierzy w to, bo dzisiaj kaszel jest jeszcze gorszy taki wilgotny...
Zapisalam sie znowu do naszej lekarki zobaczymy co tym razem powie.. Moze
mieliscie cos podobnego ze swoimi pociechami bo ja juz sama nie wiem co
robic.
Aha ta wczorajsza alergolog zapisala mu Salbutamol i Mucosolvan w syropku.
Pozdrawiam serdecznie Kasia

2. Data: 2002-05-28 07:06:09

Temat: Re: Co sie dzieje...?
Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasiu, dam rade w stylu _a jedna pani drugiej pani_. Kolezance coreczka
5lenia wlasnie kaslala i pokaslywawa przez dluzszy czas. Chodzili do
roznych pediatrow, laryngologa itp. ale b.z.. Wreszcie zrobili
bakteriologie z rozmazu, i wylazl (mimo braku obj. zapalenia poza
kaszelkiem) H.influenzae. Po a-bioth. wszystko OK.
Profesjonalizm historii ratuje to, z opisanych osób jedynie mala
pacjentka nie ma dyplomu lekarza...
Moj Kuba zreszta tez w zeszlym roku chorowal non-stop, az do wytluczenia
H.infl. wg. a-biogramu...
--------------
Krzysiek, EBP

3. Data: 2002-05-28 07:10:23

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Czyli co radzisz wykonac bakteriologie z rozmazu?A jakie leczenie bylo
leczenie pozniej/
Pozdrawiam i dziekuje za szybka odpowiedz. Kasia

.

4. Data: 2002-05-28 07:26:13

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <acval8$a50$1@news.onet.pl>, k...@r...net.eu.org says...
> Czyli co radzisz wykonac bakteriologie z rozmazu?A jakie leczenie bylo
> leczenie pozniej/
> Pozdrawiam i dziekuje za szybka odpowiedz. Kasia

Raczej mysle zebys opowiedziala historyjke jw, ze ci (zgodnie z prawda)
pewien dochtor opowiedzial w luznej konwersacji. Nawet jakby ta
bakteriologia wyszla pozytywnie (nie moge gwarantowac) to pediatra musi
wybrac antybiotyk i go przepisac. Jak ma klopot z przypadkiem, to mysle
ze pewnie sprobuje. A poza tym po co masz placic za rozmaz...
--
--------------
Krzysiek, EBP

5. Data: 2002-05-28 07:32:41

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> wybrac antybiotyk i go przepisac. Jak ma klopot z przypadkiem, to mysle
> ze pewnie sprobuje. A poza tym po co masz placic za rozmaz...
Masz racje. Ja lekarzem nie jestem ale cos nie cos rozumiem.Jestem umowiona
na 10:00 pojde pogadam i dam znac co powiedziala.Pozdrawiam i jeszcze raz
dziekuje...
Kasia

6. Data: 2002-05-28 09:32:10

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości

> [...]
umowiona
> na 10:00 pojde pogadam i dam znac co powiedziala.Pozdrawiam i jeszcze raz

Bylam u naszej lekarki. Osluchowo bz. rozpulchnione gardlo, powiekszone
wezly szyjne. Dostal Claritine.
Pozdrawiam KASia

odstąpię skuteczny lek na chore stawy
uzywki a tolerancja organizmu