Co się dzieje.

1. Data: 2000-03-18 05:28:11

Temat: Co się dzieje.
Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Wszyscy.
Właśnie po dłuższej nieobecności próbowałam wrócić do dyskusji. I : albo
wiadomości nie chcą się ściągać, albo ściągną 2 listy i koniec, albo też
serwer nie odpowiada przez kilkanaście minut /a impulsy lecą/ w końcu pisze
pierdoliny w rodzaju, że mam źle skonfigurowany OE, błędne hasło, błąd w
połączeniu itd.
Nikogo nie okradam, łączę się przez TPSA z własnego domu, własnego telefonu,
o przyzwoitej porze 6,30, 16,17, / połączenie po godz.22-giej jest
niemożliwe/ więc co się dzieje??? Zaczynam być urojeniowa. Czy to TPSA
drenując moją kieszeń chce w ten sposób podnieść wartość swoich lecących na
łeb akcji giełdowych? a może to cenzura właścicieli serwera? Kolega z
Londynu żalił mi się, że zniszczono mu niedawno www z grą komputerową
"Glemp", otrzymał też kilka szmatławych wirusów, które unieszkodliwił
najnowocześniejszymi programami antyv. za ciężkie funty, ja starając się
ściągnąć w celach zawodowych strony dot. pornografii dziecięcej - przez 2
dni nie mogłam korzystać z całego internetu /poczta, dyskusje, www/ i na 3
godz. miałam wyłączony...telefon! Ponieważ prawie codziennie na tym
komputerze pracuję, więc nie mogę go wytargać na tydzień do serwisu. Może
ktoś z Dyskutantów biegłych w informatyce uświadomi mnie odnośnie tych
problemów. Chętnie na priva, bo poczta, co prawda kulawo, ale jeszcze
działa.
Dorrit

1. Data: 2000-03-18 15:02:31

Temat: Re: Co się dzieje.
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> z na pl.sci.psychologia
napisał(a):

>serwer nie odpowiada przez kilkanaście minut /a impulsy lecą/ w końcu pisze
>pierdoliny w rodzaju, że mam źle skonfigurowany OE, błędne hasło, błąd w
>połączeniu itd.

Z tego co wiem to: dd 1go marca uzytkownikom 0202122 zostal odciety
dostep do wiekszosci serwerow news za wyjatkiem tepsianego -
news.tpnet.pl. Jest jeszcze kilka, ktore wpuszczaja na razie takowych
klientow, ale tez juz pewnie niedlugo..
Serwer telekomuny nigdy nie dzialal dobrze a tym bardziej teraz - gdy
prawie wszyscy tepenetowcy musieli sie na niego przesiasc. Ciagle gubi
posty, jest wolny i bardzo czesto ma powazniejsze awarie :(
Reszte zapewne potrafisz sobie dopowiedziec.

>problemów. Chętnie na priva, bo poczta, co prawda kulawo, ale jeszcze

Ok, poleci CC do Ciebie.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

...As I said before, I never repeat myself.

1. Data: 2000-03-18 20:37:36

Od: "Pawel7 (Bobas200)" <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Mar 2000 05:28:11 GMT, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>
wrote:

> [...]

Masz ciezki dowcip - to przeciaza modem i blokuje serwer

Bobas200
.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-03-19 17:59:20

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bartek Nagorny napisał(a) w wiadomości: ...
>Pewnego dnia, "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> z na pl.sci.psychologia

>-WIELKIE DZIĘKI dla Bartka :)))))
Wskutek przysłanej na priva porady zmieniłam serwer grup dyskusyjnych na
"news.atcom.net. pl" i wszystko ściąga się błyskawicznie. Zaraz z radości
strzelę sobie kielich czerwonego wina /za zdrowie Bartka oczywiście/,
przeczytam nowości i już jutro włączę się do dyskusji. A byłam o krok od
wykasowania wszystkich Grup Dyskusyjnych.
Dorrit

1. Data: 2000-03-19 21:23:44

Od: "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit > napisał(a) w wiadomości: <8b34pa$5jk$4@sklad.atcom.net.pl>...

>Wskutek przysłanej na priva porady zmieniłam serwer grup dyskusyjnych na
>"news.atcom.net. pl" i wszystko ściąga się błyskawicznie

Nie jestes w tym samotna!
Ja odtanczylam swoj taniec radosci z tydzien temu!
Tez doradzil mi atcom. Tez pilam za jego zdrowko.
Dobrodziej nasz kochany :-*)))
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-03-19 21:32:57

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margolcia napisał(a) w wiadomości: <8b3gfs$ib2$1@sklad.atcom.net.pl>...

O Boze - znowu moja corcia!

1. Data: 2000-03-20 00:37:51

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

napisał(a):

> [...]

Prosze bardzo :))

>Wskutek przysłanej na priva porady zmieniłam serwer grup dyskusyjnych na

Ha, wiec jednak jakos to mi wyszlo :)

>"news.atcom.net. pl" i wszystko ściąga się błyskawicznie.

Oby tylko i jego nie zrobili R/O dla modemowcow...

>Zaraz z radości strzelę sobie kielich czerwonego wina /za zdrowie Bartka
oczywiście/,

A ja soczek bananowo-pomaranczowy za zdrowie wszystkich :-)
Dobranoc.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Kto dołki kopie ten... ma dobrą łopatę.

1. Data: 2000-03-20 08:51:48

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "Margolcia" <b...@p...man.lublin.pl> na
pl.sci.psychologia napisał(a):

>Tez doradzil mi atcom. Tez pilam za jego zdrowko.

Margolciu - picie w tym wieku ? ;-) Zaraz bedzie, ze rozpijam
mlodziez... ;)

>Dobrodziej nasz kochany :-*)))

Ups :)

Ok EOT bo sie czerwienie :-)

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D
"I've seen things you people wouldn't believe (...) All those moments will be
lost in time, like tears in rain. Time to die.." , Roy Batty, Blade Runner, 1982

Re: Co się dzieje.
nawilzacz
Michal Czuma, papiez, jezuici, a chrzescijanskie bicie dzieci z milosci...
zdanie
Ehhh