Co sie dzieje na meilaodiy ?

1. Data: 2003-06-18 11:06:43

Temat: Co sie dzieje na meilaodiy ?
Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie jak w temacie. Otóz zalogowałam sie na forum i nie moge wejsc w
kategorie: Plants, Personago, Animal, Landscapes i inne. Wpuszczaja mnie
tylko na Looking for i Works Show. Do tej pory korzystałam z wszystkich
kategorii i biedna nie wiem co sie dzieje :(, tymbardziej, że jakis juz
ststus na tym forum mam?

Czy tez macie dzis taki problem?

Pozdrawiam-misia31

1. Data: 2003-06-18 11:13:27

Temat: Re: Co sie dzieje na meilaodiy ?
Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kategorie: Plants, Personago, Animal, Landscapes i inne. Wpuszczaja mnie >
tylko na Looking for i Works Show. (...)

***
Mam to samo. Na rzazie wygląda na dalszy ciąg kłopotów technicznych tej
strony. Pozdrawiam
Jandulka

1. Data: 2003-06-18 11:40:30

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam to samo. Na rzazie wygląda na dalszy ciąg kłopotów technicznych tej
> strony. Pozdrawiam
> Jandulka

Poza tym strasznie wolno chodzi, co zrzucilam na karb tloku, ale
najwyrazniej przyczyna jest inna. Chyba trzeba uzbroic sie w cierpliwosc. A
ja sie juz uzaleznilam od tego forum!!!
Anka
--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-06-18 12:00:25

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie wracam z meilaodiy. Poczytalam sobie na "Looking for" notke admina
(important anouncemenet) i wynika z niej, ze zamykaja czasowo te sekcje,
poniewaz liczba odwiedzajacych byla tak duza, ze serwer tego nie
wytrzymywal. Szukaja innego rozwiazania.
No to nie pozostaje nam nic innego, jak czekac. Szkoda!!! :((( Musze sie
udac na odwyk. A taki mily nalog!!!
Pozdrawiam wszytskich meilaodofilow. Anka

--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota.#
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik

1. Data: 2003-06-18 13:36:40

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

O ja biedna, tak sie uzależniłam, że chyba tego nie zniose !!!!
A na odwyk nie mam ochoty!!!

No nic poczekamy, zobaczymy co dalej z ta stronką bedzie. Miejmy tylko
nadzieje, że jej nie zamkną, boż to dla nas RAJ NA ZIEMI :))))

Pozdrawiam-misia31

1. Data: 2003-06-19 09:29:11

Od: "Marzena" <marzena@no_spam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uratowalascie mi zycie ja juz myslalam ze moje zapalenie pluc ma coraz
gorszy przebieg!
Ale wiecie co ja wrzucalam w ulubione wzory ktorych nie chcialam od reki
sciagac lub te na ktore poprostu mialam za malo punktow i one sie otwieraja
bez problemu. W kazdym razie jeszcze raz okazuje sie ze WZORY nalezy sciagac
zaraz po ich odnalezieniu w sieci to nie pierwszy raz kiedy ktos nam odbiera
prawo zbieractwa.
Chomik(z zapaleniem pluc) Mazrzena

1. Data: 2003-06-19 09:37:36

Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja dzisiaj również nie mogę się tam dostać.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

http://www.gazeta.pl/usenet/

1. Data: 2003-06-19 15:03:55

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
sciagac
> zaraz po ich odnalezieniu w sieci to nie pierwszy raz kiedy ktos nam

Bardzo Ci współczuję, bo zapalenie płuc to nie żarty. Co do meila, to
wpuściło mnie na Looking for i nawet trafiłam na rar do ściągnięcia, ale
wywaliło mi ekran z informacją, że nie ma połączenia z serwerem. Pozostaje
jednak sporo stron dotychczas zaniedbywanych przez nas. Myślę, że gdzieś się
ten ruch przeniesie. Bardzo miło jest na freeshow8.com,
choć niewiele tam wzorów.
Życzę szybkiego powrotu do zdrowia
Jandulka

pozdrawiam i szukam!
mini maszynka do "szycia"
Frywolitki-do ogladania i podziwiania (ang)
Szydelka-numeracja
Wyjeżdżam :-)