Co sie dzieje z PuszKKKa?

1. Data: 2002-06-25 15:26:46

Temat: Co sie dzieje z PuszKKKa?
Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sie dzieje z PuszKKKa? Cos marniutko ostatnio dziala, a ja na
takiej diecie, ze tylko tam mam szanse cos jadalnego znalezc...
Wczoraj nie dzialala mi zaawansowana wyszukiwarka (fakt, ze musialam
duuuuzo produktow zaznaczyc), a dzis nawet przepis losowy mi sie nie
pokazal :-((

Zaraz bede meczyc Grupe...

:-) Monika

1. Data: 2002-06-25 19:26:24

Temat: Re: Co sie dzieje z PuszKKKa?
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W wrote:
> [...]
> Wczoraj nie dzialala mi zaawansowana wyszukiwarka (fakt, ze musialam
> duuuuzo produktow zaznaczyc), a dzis nawet przepis losowy mi sie nie

o przykro mi. juz nieraz tu tlumaczylam: baza czasem zostaje przeciazona i
odmawia wspolpracy.
sprobuje niedlugo cos popoprawiac w wyszukiwarce zaawansowanej (bo ona
wlasnie tez m.in. mocno obciaza baze) - mam tylko nadzieje ze znajde czas
bo ostatnio cienko mimo ze sie spodziewalam ze bedzie go wlasnie duzo.

a jak nie dziala to daj mi znac mailem to zrestartuje baze i zacznie
dzialac jak burza :)

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-06-25 23:23:39

Od: Lukasz Madeksza <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wlasnie tez m.in. mocno obciaza baze) - mam tylko nadzieje ze znajde czas
> bo ostatnio cienko mimo ze sie spodziewalam ze bedzie go wlasnie duzo.

Eee tam... Rozbij skarbonke, kup IMB zSeries900, na tym postaw Oracle9
Enterprise - i ju bedzie jako-tako smigalo :-)))

L.M.

fasolka szparagowa
Zapiekanka z budki
gotowanie ziemniakow a bura piana