Re: Co się stało z XL?

Date: Thu, 24 Feb 2022 15:15:59 +0100
Subject: Re: Co się stało z XL?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<62169b2a$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<62177587$0$6641$65785112@news.neostrada.pl>
From: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 24.02.2022 o 13:09, XL pisze:

> Ale chyba już wiesz, że szczepionka niczego nie gwarantuje? W szczególności
> nie gwarantuje nieznalezienia się wśród oficjalnie podawanych 30% (i wg
> wielu jest to propagandowo zaniżany udział procentowy) ogólnej liczby
> zmarłych na/z kowid.

Mnie i moją rodzinę jak na razie skutecznie uchroniło. Mnie pomimo
bliskiego kontaktu z aktywnie chorującą osobą (potwierdzoną testem!),
która zlekceważyła sobie noszenie maseczki , także w trakcie infekcji,
jak i nie była zaszczepiona. Znam także sporo osób, które pomimo
szczepienia zachorowały, ale przechodziły to jak zwykły niegroźny katar,
bez konieczności stosowania antybiotyków.

> było. Flora wewnątrzszpitalna jest bardziej niebezpieczna niż
> pozaszpitalna."

Oczywiście.

> https://www.medme.pl/artykuly/jak-walczyc-z-zapaleni
em-pluc-wywiad-z-dr-piotrem-dabrowieckim,64736.html

> Wiedziałam o tym i dlatego za wszelką cenę chciałam uniknąć szpitala.
> Oczywiście drugi powód to szpitalny brak skutecznej eliminacji wirusa
> (stosowanie lekow o skuteczności babki lancetowatej - na zasadzie ,,pomogą
> albo nie"), a trzeci to pogarszanie stanu chorych respiratorami serwującymi
> zbyt zimny i zbyt suchy tlen oraz pod niedobranym ciśnieniem, które rozrywa
> i tak wystarczająco zdemolowane pęcherzyki płucne (po czym w uszkodzonej
> tkance zaczyna się sepsa, obejmując w końcu cały organizm) - i o tym
> zaczyna się już otwarcie mówić.

W naszej ochronie zdrowia to nic nowego, pandemia to tylko spotęgowała i
obnażyła. Nie bez powodu mamy najwyższy wskaźnik umieralności na covid.
Kiepska opieka szpitalna oraz niski poziom wyszczepienia.

Chociaż znam i takich, którym w szpitalu w covidzie pomogli, bez tej
pomocy by mieli o wiele mniejsze szanse.

--
Ewa