Re: Co się stało z XL?

Date: Thu, 24 Feb 2022 17:19:39 +0100
Subject: Re: Co się stało z XL?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<62169b2a$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
<621752f5$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
<62178fe1$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
<6217a99c$0$483$65785112@news.neostrada.pl>
From: FEniks <x...@p...fm>

W dniu 24.02.2022 o 16:51, XL pisze:
> [...]

Tak Ci się wydaje. Natomiast jak dotąd sprawdza mi się w praktyce, w
życiu, tylko i wyłącznie to, co mówią/mówili o covidzie naukowcy z
prawdziwego zdarzenia oraz tacy lekarze. Wszelkie mity upadają. Co
potwierdził mi także Twój przypadek...

> A kowid ewidentnie miałam przed gorączką - straszliwe odczucie
> wszechobecnej słoności u mnie i męża równocześnie i nastepnie równoczesne
> ich ustąpienie u obojga, po niecałym tygodniu, przy zachowaniu cały czas
> tych samych produktów w menu - jest to wystarczające do nabycia pewności.
> Pomijam już inne objawy, jak zmeczenie i osłabienie też u obojga.]

Objawy niemal każdej poważniejszej infekcji, bakteryjnej czy wirusowej.

Uparcie twierdzić, że miałaś z całą pewnością covid, chociaż nigdy żaden
test tego nie wykazał, a dodatkowo twierdzić, że wynik testu ujemny
zawdzięczasz amantadynie, chociaż wcześniej nie miałaś pozytywnego - toż
to czysta komedia jest. :-D

Ale nic to, grunt że wyzdrowiałaś.

> Kowida NIGDY nie słychać, bo to infekcja wirusowa, jak grypa - grypy też
> nie słychać.

No pewnie, że samego wirusa nie słychać, to był skrót myślowy. Słychać
(lub nie) to, co wirus robi w płucach.

> (grypowe zapalenie płuc też istnieje jako jednostka chorobowa w medycynie).

To oczywiste.

> [...]
> się wysłuchać tylko gdy wystepuje w okolicy międzyłopatkowej, co Bodnar
> uczciwie podkreśla i na co uczula), a trzeba ku temu dobrej praktyki, stąd
> szkolenie lekarzy przez Bodnara. I zapewniam, takie osłuchiwanie
> komplikacji kowidowych w płucach to NIE JEST tylko przykładanie słuchawki
> do pleców. To jest zespół wielu różnorodnych oddziaływań mechanicznych (np.
> specyficzne ,,walenie" odpowiednio zwinietą dłonią w plecy i wysłuchiwanie
> natychmiastowej akustycznej odpowiedzi w postaci dochodzących z płuc
> odgłosów w konkretnej okolicy, a także umiejetne wywoływanie kaszlu i ocena

Przecież opisujesz tu normalne działania lekarza przy osłuchiwaniu...

--

Ewa