Co się stawia w witrynie?

11. Data: 2005-11-14 15:46:32

Temat: Re: Co się stawia w witrynie?
Od: "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' wrote:

> I jeszcze koniecznie luk karwowskiego ;) + zyrandol z krysztalkow ;)

nie zapominajmy jeszcze o "modnej" serwecie na TV i fototapecie z zachodem
slonca :D

pozdro
zitom
--
[ ----------<< Z i T o m >>---------- ]
[ @: zitom@_SRU_chello.pl * GG#3895844 -]

12. Data: 2005-11-14 17:16:49

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> I jeszcze koniecznie luk karwowskiego ;)

Co to jest? Czy to ma coś wspólnego z "Czterdziestolatkiem"?

Ewa, zaciekawiona

13. Data: 2005-11-14 19:14:28

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zitom" <zitom@_JEBUT_chello.pl> napisał w wiadomości

> nie zapominajmy jeszcze o "modnej" serwecie na TV i fototapecie z zachodem
> [...]

Wszystko to bardzo śmieszne, ale może warto zastanowić się gdzie widzieliśmy
te dziwactwa... Ja na przykład widziałem kryształowe kieliszki w witrynie w
domu swoich rodziców, serwetę na telewizorze u rodziców moich przyjaciół,
łuki widziałem w domach wielu znajomych, a nawet przez krótki czas w swoim
;), a żyrandol z kryształków w "ekskluzywnym" salonie z wyposażeniem wnętrz,
w którym ceny lamp zaczynały się od około 4000. Nie mam już 20 lat i
przeżyłem wynoszenie na śmietnik mebli, które bardzo mi przypominają
najnowsze pomysły magików od wyposażenia wnętrz. Dlatego patrzę na to z
pewnym dystansem :) I tak za 10-15 lat nasze mieszkanie będą symbolem
prowincjonalnego gustu i będą budziły uśmiech młodszych grupowiczów :)

--
Marek

14. Data: 2005-11-14 19:45:07

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
[...]
>I tak za 10-15 lat nasze mieszkanie będą symbolem prowincjonalnego gustu i
>będą budziły uśmiech młodszych grupowiczów :)

Słusznie. I dlatego uważam moją propozycję za uniwersalną (nawet za 15 lat)
;)

15. Data: 2005-11-14 20:33:41

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> [...]
>
> Słusznie. I dlatego uważam moją propozycję za uniwersalną (nawet za 15

Masz rację... Bo cóż facet może trzymać w witrynce - chyba tylko alkohole
(gatunki według upodobania). Problem będą mieli abstynenci - im pozostaje
tylko ożenek, a wybranka już dobrze będzie wiedziała co zrobić z witrynką.
;). Poza tym witrynkę można zawsze wynieść na śmietnik, jak już będzie
"niemodna".

--
Marek

16. Data: 2005-11-14 21:30:10

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek" <m...@o...pl> wrote in message

> Masz rację... Bo cóż facet może trzymać w witrynce - chyba tylko alkohole

Fuzje i sztucery, proszę szanownego pana :)

T.

17. Data: 2005-11-15 09:13:34

Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:
> Co to jest? Czy to ma coś wspólnego z "Czterdziestolatkiem"?
No skoro znasz film, to nie mozesz nie wiedziec, co to jest :)

Pozdrawiam,
robal.

18. Data: 2005-11-15 12:24:05

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości
> "Marek" <m...@o...pl> wrote in message

> Fuzje i sztucery, proszę szanownego pana :)

I kubańskie cygara

pl

19. Data: 2005-11-15 12:24:42

Od: "Auguro" <a...@w...peel> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Auguro" <a...@w...peel> napisał w wiadomości

> Ja w witrynce przechowuję whisky, tudzież sake prosto z Japonii - prezent
od
> koleżanki, śliwowicę z Chorwacji i Wódkę Kapitańską - prezent od
teściowej.
> Itp, etc. ;)
> pozdrawiam

I wszystko jasne, na górną półkę kielony, na dolną alkohole i cygara :)

pl

20. Data: 2005-11-15 13:01:37

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):

> No skoro znasz film, to nie mozesz nie wiedziec, co to jest :)

Nie byłam pewna, czy "luk" to "łuk" ;-).

Ewa

Blat kuchenny
Czyszczenie grilla
wneka i polki w lazience
stół BJURSTA z IKEI - ma ktoś ?
Moze ktos szuka parkietu i parkieciarza w Grudniu w W-wie ?