Co słychać u Eulalki?

81. Data: 2006-01-20 14:31:35

Temat: Re: Co słychać u Eulalki?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Dorota napisał(a):

> kiedy tego najbardziej potrzebują. Są ludzie, którzy od nikogo nie usłyszeli
> "możesz do mnie zadzwonić o każdej porze dnia i nocy" i w akcie desperacji

To akurat tu nic nie zmienia. Jeśli siwa okazała swoje niezadowolenie z
tego powodu, że Eulalka zadzowniła do niej w środku nocy, to znaczy że
nie jest tą osobą, którą Eulalka może w każdej chwili niepokoić. I ja
nie widzę tu niczego niestosownego.

Pozdrawiam
Ewa

82. Data: 2006-01-20 20:38:06

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitnik napisał(a):

> No bez przesady. Eulalka całkiem dobrze stoi na nogach

Pogratulować dobrego wywiadu.

> Ja jakos tego "przepraszam" nie widze.Niestety widze, ze Eulalka staje
> okoniem i próbuje Siwej ironicznie odpowiadac;->

Poważnie?

Możnaby dyskutować co jest wiekszą gafą - dopuszczenie, by budzic kogoś
w środku nocy czy publiczne spekulacje na temat czyichś prywatnych
problemów. Gdybym miała ochotę je upubliczniać zrobiłabym to sama.
Obie z Siwą dogadałyśmy się poza tą pianką.

Eulalka

83. Data: 2006-01-20 20:42:50

Od: Eulalka <e...@l...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> W wiadomości <news:dqqbh2$76l$1@news.onet.pl>

> No ale jak miałoby go nie być, skoro dopiero po tym właśnie poście
> Eulalak przeprosiła Siwą.

Nieprawda.
Moje przepraszam było tu:

"PS. Depresję najlepiej leczyć na Śląsku. Przepraszam, jeśli ucierpieli
warszawiacy. Coś mi sie kołacze, że coś było nie tak. Przepraszam."

17 stycznia. <dqjlm8$f8s$1@theone.laczpol.net.pl>

19 stycznia było przepraszam Tatiany, post Siwej i moje drugie przepraszam.

Nie ma juz żadnego znaczenia, wnioski z reszty dyskusji i tak nasuwają
się same.

Eulalka

84. Data: 2006-01-20 20:43:14

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elte" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Że też wam się tak chce tyle mówić o niczym! Roboty w domu nie ma? Szef z
> pracy pojechał na urlop? Poszydełkujcie sobie, naczynia pozmywajcie,
> pranie zróbcie, chałupę sprzatnijcie, bo burdel taki, że aż go na ekranie
> widać.

Bosssskie!!!!!
:-D

85. Data: 2006-01-20 21:55:27

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dqri02$200$1@theone.laczpol.net.pl>
Eulalka <e...@l...net.pl> pisze:

> [...]

> "PS. Depresję najlepiej leczyć na Śląsku. Przepraszam, jeśli
> ucierpieli warszawiacy. Coś mi sie kołacze, że coś było nie tak.

Eee, to ten fragment ja zrozumiałam kompletnie inaczej, a mianowicie, że
przepraszasz Warszawiaków za to, że zdecydowałaś się pojechać na Śląsk, a
nie do W-wy. Sorki :)

--
PozdrawiaM

86. Data: 2006-01-20 23:43:10

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Nixe wrote:

> Eee, to ten fragment ja zrozumiałam kompletnie inaczej, a mianowicie, że
> przepraszasz Warszawiaków za to, że zdecydowałaś się pojechać na Śląsk,
> a nie do W-wy. Sorki :)

Ja wlasnie tak samo zrozumialam ten fragment, jak Ty, Maju. Jak to
czasami nieporozumienia wychodza, i gdybajace watki-tasiemce ;)
Kasia

87. Data: 2006-01-21 09:53:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Lozen napisał(a):

> Ja wlasnie tak samo zrozumialam ten fragment, jak Ty, Maju. Jak to
> czasami nieporozumienia wychodza, i gdybajace watki-tasiemce ;)

I ja też, prawdę mówiąc.

Ewa

88. Data: 2006-01-21 11:13:35

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> I ja też, prawdę mówiąc.

Niech siem fpisujom miasta, które też tak odebrały!

--
s i w a

89. Data: 2006-01-21 11:33:35

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> i ile razy taki dowcipnisc do Ciebie dzwonil? zaloze sie, ze nie tak
czesto.
> a telefon w nocy wlaczony jest rzezca wazna, rozne sytuacje _wazne_
> i wymagajace pobudki calego domu sie zdarzaja.

Dowcipniś jak dowcipniś, ale ja mam numer sąsiedni z przychodnią lekarską
;), przy okazji bardzo podobny do numeru jednej z korporacji taksówkarskich.
A.

90. Data: 2006-01-21 16:13:04

Od: "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@l...net.pl> napisał w
wiadomości news:dqrhn6$sdh$1@theone.laczpol.net.pl...

> Możnaby dyskutować co jest wiekszą gafą - dopuszczenie, by budzic
> kogoś w środku nocy czy publiczne spekulacje na temat czyichś
> prywatnych problemów.

A, to juz insza inszosc, jak mawia Nixe.

Kto może odbierać alimenty?
Praca
Zwichnięcie
Uwaga na oddział noworodków w Dzierżoniowie
Cud metoda na wyjście z depresji