Co stosujecie?

1. Data: 2002-07-17 14:02:42

Temat: Co stosujecie?
Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

miedzy brodzikiem a glazura. Moj glazurnik ktory montowal mi brodzik(jakis
rok temu) wykonczyl go taka tasma samoprzylepna, ktora od tamtej pory
wymienialam juz ze trzy razy bo mi sie odkleja...Czy nie mozna jej zastapic
czyms inny takim na dluzej ale co by nie wygladalo gorzej?Poradzcie.
Pozdrawiam KAsia z Lublina

1. Data: 2002-07-17 15:11:26

Temat: Re: Co stosujecie?
Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" <k...@r...net.eu.org> wrote in message
> [...]
> rok temu) wykonczyl go taka tasma samoprzylepna, ktora od tamtej pory
> wymienialam juz ze trzy razy bo mi sie odkleja...Czy nie mozna jej

SIlikon sanitarny. Ew. jakas plastikowa tasma mocowana na silikon.
Brodzik pracuje i wszelkie polaczenia stale beda sie rozklejac.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2002-07-17 15:41:00

Od: "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@r...net.eu.org> napisał w wiadomości
> miedzy brodzikiem a glazura. Moj glazurnik ktory montowal mi brodzik(jakis
> rok temu) wykonczyl go taka tasma samoprzylepna, która od tamtej pory
> wymieniałam już ze trzy razy bo mi się odkleja...

Tego glazurnika jak spotkasz to powieś za uszy a tak jak powiedziano
wcześniej kup silikon 7-10 zł (zwróć uwagę na kolor Ci pasujący - jest
wybór) do tego pistolet do wypychania silikonu ( parę złotych - 3-5) i zrób
to sama to jak z dekorowaniem tortu . W szczelinę kładź warstwę silikonu
powoli nieśpiesząc się w miarę równo - odczekaj około10-15 minut i następnie
wygładź w zależności czy to płaskie czy narożne albo szpachelką lub czymś
płaskim albo okrągłym np końcówką zaokrąglonego noża.
K - 2

1. Data: 2002-07-17 17:01:00

Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwarazyka" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wygładź w zależności czy to płaskie czy narożne albo szpachelką lub czymś
> płaskim albo okrągłym np końcówką zaokrąglonego noża.

Jest to bardzo proste pod warunkiem ze wczescniej spryskasz miejsca pod
silikon, noz, palce etc roztworem detergentu (np plynu do naczyn). Bez tego
nawet nie probuj. I nie odczekuj tylko od razu wygladz

Zaslav

1. Data: 2002-07-17 20:30:24

Od: "Kasia" <k...@r...net.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Silikon pod ta tasma byl.Tylko dla zamaskowania on przykleil tasme
samoprzylepna ktora ladnie wyglada ale wystarcza na krotko bo sie odkleja, a
ja chcialabym wlasnie cos estetycznego i trwalego zarazem. Czy w ogole jest
cos takiego?
Pozdrawiam Kasia

1. Data: 2002-07-18 09:38:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Silikon pod ta tasma byl.[...]
> ja chcialabym wlasnie cos estetycznego i trwalego zarazem. Czy w ogole
jest
> cos takiego?

Jest jak najbardziej. Dostepne w sklepach sprzedajacych listwy wykonczeniowe
do glazury, to specjalne listwy uszczelniajace do wanny. Wyglada to, jak
listwa narozna "wewnetrzna", tylko ma miekkie gumowe brzegi.
ale tobie sie to juz raczej nie przyda, bo to sie klei razem z glazura.
Mozesz kombinowac ze zwykla "wewnetrzna" listwa wykonczeniowa: po wydlubaniu
istniejacego silikonu moznaby probowac wkleic ta listwe rantem mocujacym w
dol (miedzy sciane a brodzik), tez na silikon. Ale robota upierdliwa i
niekoniecznie mozliwa do wykonania (bo szpara moze byc np. za ciasna).
Jesli tam juz jest silikon, to proponuje przy nim zostac. te samoprzylepne
listwy do niczego sie nie nadaja, zrob tak jak ci tu radza: wyrownaj ten
istniejacy silikon i tyle. Tylko koniecznie uzywaj sanitarnego a i tak badz
gotowa na odnawianie go co pare lat.

J.

1. Data: 2002-07-18 12:37:54

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silikon sanitarny
Dodam jeszcze ,ze aby bylo rowno trzeba przed silikonowaniem umyc
denaturatem sciane i brodzik,nakleic tasme /taka papierowa,malarska/ na
scianie i brodziku tak by zostalo tylko miejsce wlasnie na ten
silikon.Wycisnac silikon za pomoca wyciskacza,wyrownac palcem zwilzonym w
plynie do naczyn Nadmiar zostanie na tasmie.Po 15 minutach mozna oderwac
tasme,delikatnie wyrownac brzegi /pamietac aby palce byly zwilzone w plynie
do naczyn/.
Mycie i scian i siebie w brodziku lepiej odlozyc do nastepnego dnia,gdy juz
silikon dobrze wyschnie.

Nie jest to raz na zawsze ale na rok do 3 lat powinno wystarczyc,a na pewno
wyglada lepiej niz jakies plastikowe tasmy.

Bozena

1. Data: 2002-07-19 07:27:35

Od: "Yazz" <y...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mariusz Wołek" <m...@l...pl> wrote in message
> [...]
tego
> nawet nie probuj. I nie odczekuj tylko od razu wygladz

Jezeli spryskasz miejsce pod silikon detergentem, gwarantuje, ze nie
bedzie sie trzymal. Powierzchnia musi być odtłuszczona i pozbawiona
wszelkich płynów. Wygładzać należy zaraz po nałożeniu, wtedy dopiero
pokryć narzędzie wygładzające np. płynem do mycia naczyń.

Pozdro
Yazz

1. Data: 2002-07-19 07:30:25

Od: "Yazz" <y...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@i...pl> wrote in message
> [...]
oderwac
> tasme,delikatnie wyrownac brzegi /pamietac aby palce byly zwilzone w

Błąd, po 15 min. silikon już twardnieje, wtedy odrywając tasme juz nie
wyrównasz brzegu, ba mozesz nawet oderwac wieksza czesc silikonu. Tasme
nalezy oderwac zaraz po nalozeniu i od razu wyrownac.

Pozdro
Yazz

1. Data: 2002-07-19 10:24:22

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze masz racje,nie robilam tego z zegarkiem w reku.
po prostu gdy objechalam silikonem brzegi wanny,wyrownalam,a nie robilam
tego ekspresowo,chwile odpoczelam ,popatrzylam sie na efekt,zabralam sie do
zrywania tasmy:)Silikon byl dalej miekki.

[Krakow] meble kuchenne Grabarczyk (chyba)
Amica ACZ3101P
piekarnik na zmywarka
buderus
Pralka - jaka kupic?