Re: Co tak słodziutko?

Data: 2002-05-24 17:38:31
Temat: Re: Co tak słodziutko?
Od: "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>

Użytkownik Szkodliwy <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:acl4bi$jn1$...@n...gazeta.pl...

Szczerze mowiac, jak czytalam Twoj pierwszy post, to pomyslalam, ze sobie
kpisz, ale potem zacząłeś sie powtarzac.....
Moj post mial w zamierzeniu byl dosc ironiczny. A chyba go odebrales
powaznie :-).

> Dlatego muszę Cię zapytać: czy ty, Magda, nie jesteś aby komputerem?
> Zaznaczam, że nie mam nic przeciwko komputerom...
Musisz o to zapytac moich znajomych. Wedlug moich kryteriow nie jestem, ale
tego niegdy nie mozna wiedziec do konca ;-)

Nie odpowiedziales na pytanie.

> Jestem na tym świecie nowy, więc nie wiem, co to znaczy KF?
KF= kill file, i potem sie juz nie widzi wiadomosci od danej osoby.

> Nie lepiej jest z tzw. prasą kobiecą.
Nie wiem, nie czytam :-)

> Nie robiłabyś tego wiedząc, że ja, Szkodliwy, jestem gorolem.
> Mówiono mi, że kobiety na Śląsku nie lubią goroli.
> Całkiem słusznie zresztą.
Nie jestem Ślązaczką.
I proponuje EOT (na wszelki wypadek: = koniec tematu), bo nieczego nowego
sie nie dowiaduje od Ciebie. A taka mialam nadzieje.

--
Pozdrawiam jak zwykle niezwykle cieplutko,
Magda