Co teraz w Polsce na Komunie?

11. Data: 2006-01-23 11:12:43

Temat: Re: Co teraz w Polsce na Komunie?
Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Syla napisał(a):

> u nas to są rzeczy, które dostaje się jakby "z urzędu"

No popatrz a mi się zawsze wydawało, że nie o dodatkowe prezenty w tym
wszystkim chodzi :/

--
Elske
*Ludwik XIV był samolubem. Twierdził, że Francja to ja.*

12. Data: 2006-01-23 11:38:58

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

podepne sie niesmialo.
a co dla dziecka ktore ma wszytsko,doslownie wszytsko.

rower,rolki,laptop,komorka,kazda najnowsza gre,wszytsko wiec co takiemu
dziecku?ile w koperte?

aparat? ale jaki skoro stac go na kazdy?
p.

13. Data: 2006-01-23 14:04:13

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zrób kawał i kup prezent nawiązujący do uroczystości - Biblię dla
> dzieci, łańcuszek z medalikiem/krzyżykiem.

masz racje przy obecnych prezentach to bedzie kawał:)

ja bede obstawiac przy jakies mądrej książce ale nie wiem co na to TŻ
-chrzestny.
p.

14. Data: 2006-01-23 14:57:39

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> podepne sie niesmialo.
> a co dla dziecka ktore ma wszytsko,doslownie wszytsko.

To zrób kawał i kup prezent nawiązujący do uroczystości - Biblię dla
dzieci, łańcuszek z medalikiem/krzyżykiem.

Justyna
GG 6756000

15. Data: 2006-01-23 16:25:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> masz racje przy obecnych prezentach to bedzie kawał:)

Bo ja niestety z tych, co uwazają, że to co się dziś wyprawia z okazji
komunii, to przerost formy nad treścią.

> ja bede obstawiac przy jakies mądrej książce ale nie wiem co na to TŻ
> -chrzestny.

Pare lat temu moja kuzynka dostała od chrzestnej super zestaw
encyklopedii, kilka tomów, każdy z innej dziedziny. I to był strzał w
10.
> p.

Justyna
GG 6756000

16. Data: 2006-01-23 16:51:12

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> Bo ja niestety z tych, co uwazają, że to co się dziś wyprawia z okazji
> komunii, to przerost formy nad treścią.

Uhm, czytając ten wątek poczułam sie jak jakiś dinozaur i to wyrodny w
dodatku...

17. Data: 2006-01-24 09:39:41

Od: "Baranska" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To zrób kawał i kup prezent nawiązujący do uroczystości - Biblię dla
> dzieci, łańcuszek z medalikiem/krzyżykiem.

Paulina (znaczy moja córka :-)) dostała od nas piękny album - Świat biblii w
obrazach. Wiedzieliśmy, że teraz nie doceni, ale to miał być prezent na całe
życie, a nie taki, z którego dziecko ucieszy się teraz, a za kilka lat nie
będzie pamiętało, że to z okazji komunii.
Chciałam jej kupić biblię, ale ktoś z gości nas uprzedził. Jako dodatek
dostała od nas biblię komiks - i tą najchętniej czyta.

Aga, Paulina (9l 8m), Filip (4l 8m)

18. Data: 2006-01-24 10:26:36

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elske napisał(a):

> Uhm, czytając ten wątek poczułam sie jak jakiś dinozaur i to wyrodny w
> dodatku...

Dlaczego?
Ja na ten przykład o malo nie zostałam zjedzona żywcem, jak osmieliłam
sie zauważyc, że w I Komunii nie chodzi o to, żeby dziewczynka miała
suknię ślubną na sobie, najlepiej za pół sredniej krajowej i żeby
dziecko dostało wypasione prezenty. No czułam sie odosobniona w swoich
poglądach. Mimo to kupuję z uporem maniaka prezenty nawiązujace do
charakteru uroczystości.
Justyna
GG 6756000

19. Data: 2006-01-25 10:45:57

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> masz racje przy obecnych prezentach to bedzie kawał:)
>
> ja bede obstawiac przy jakies mądrej książce ale nie wiem co na to TŻ
> -chrzestny.

"Powieści z Narni" Lewisa

> p.

JJ
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

20. Data: 2006-01-28 15:32:25

Od: "skorz" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> a co dla dziecka ktore ma wszytsko,doslownie wszytsko.

Własne niezapłacone rachunki ? ;)

pzdrwm
skorz
frakcja finansowego doła...