Dorośli(imprezki) i dzieci...

1. Data: 2006-01-19 13:56:36

Temat: Dorośli(imprezki) i dzieci...
Od: " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Powiedźcie jak to się wasze dzieciaki zachowują?

Robicie w domu spotkanie znajomych 2-6 osób plus wy(mała domowa imprezka)
wiadomo żarełko, alkohol.
Wasze dzieci znają ich od dłuższego czasu.
Mam wrażenie że w mojego syna wchodzi jakiś zły duch wtedy.

Zawsze tłumaczę że może chwilę porozmawiać a potem chciałbym żeby udał sie do
swojego pokoju bo_ wiadomo dorosli, tematy ect.
Wiadomo że jak będzie starszy to nie usiądę z jego kolegami w pokoiku.

Ostatnio zabarakydował się przed drzwiami,kiedys leżał ostentacyjnie wyjąc pod
naszym pokojem.Robi wszystko żeby nas nie opuścić twardo naginając normy
normalnego zachowania.

pozdr.Pasik & Pinek 6 lat & ździebko 4 m

2. Data: 2006-01-19 14:12:40

Temat: Re: Dorośli(imprezki) i dzieci...
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> swojego pokoju bo_ wiadomo dorosli, tematy ect.
> Wiadomo że jak będzie starszy to nie usiądę z jego kolegami w pokoiku.

No az tak tragicznie nie jest, ale słodko tez nie. W sumie dla dzieciaka
taki "spęd" to tez atrakcja, a tu nagle się okazuje, ze wszyscy się świetnie
bawią a on ma siedzieć sam. Też bym nie była zachwycona.

> [...]
> pod
> naszym pokojem.Robi wszystko żeby nas nie opuścić twardo naginając normy

Najlepiej wśród zaproszonych mieć osoby z dziećmi w podobnym wieku -
dzieciaki zajmują się wtedy głównie demolowaniem tych części mieszkania ,
których nie widać z miejsca gdzie siedzą dorośli i przy stole jest jako taki
spokój :-)

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

3. Data: 2006-01-19 14:13:09

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedźcie jak to się wasze dzieciaki zachowują?

hmm normlanie chyba,jelsi sa jakies inne dzieci (co zdarza sie bardzo
rzadko ,bo znajmoi sa z tym bezdzietnych )nasze oglada bajke w swoim
pokoju,lub siedzi z nami po czym idzie spac.

Jesli sa dzieci to bawi sie w swoim pokoju,biega do nas,posiedzi troche
znowu leca do pokoju i tak w kólko.

Nigdy jej nie wyganiamy do siebie.
p.

4. Data: 2006-01-19 14:18:54

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PASIK wrote:

> [...]
> naszym pokojem.Robi wszystko żeby nas nie opuścić twardo naginając normy

dziwisz sie? tez bym wyla :)

wyobraz sobie, ze ktos urzadza w twoim domu imprezke,
ale tobie kaze siedziec samotnie w pokoju. chyba troche
niefajnie by ci bylo slyszec smiechy Twoich rodzicow
za sciana.

-- kasica

5. Data: 2006-01-19 14:30:25

Od: " PASIK" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem z jednej strony, ale jemu jak siedzi z nami totalnie odbija i
najczęściej kończy sie to moimi upomniniami,krzykami.Jest źle.

Nie potrafi wyczuć delikatnej granicy pomiędzy"znoszonym" przez znajomych
zachowaniem a totalnym rozbrykaniem.
Ech mam problem.

Do Sowy...wszyscy moi znajomi(którzy mieszkaja niedaleko)
_nie_ mają dzieci.A nie zaliczam sie już do 20 latek.
Kryspin jest swego rodzaju rodzynkiem.

pozdr.Pasik

6. Data: 2006-01-19 14:53:41

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " PASIK" :

> Robicie w domu spotkanie znajomych 2-6 osób plus wy(mała domowa imprezka)
> wiadomo żarełko, alkohol.
> Wasze dzieci znają ich od dłuższego czasu.
> Mam wrażenie że w mojego syna wchodzi jakiś zły duch wtedy.

Tez zawsze miałam takie wrażenie co do swoich.
A już najgorzej jak byłam gdzieś z dziećmi i ja wypiłam ze dwa piwa. Miałam
wrażenie ze to moje dziecko jest pijane, bo po prostu coś strasznego w niego
wstępowało.
Być moze wyczuwali moje lekkie " rozluźnienie" , bo faktycznie tak było i
wtedy dawali popalić na całego.

W sumie to po kilku doświadczeniach nie robiliśmy już wcale imprez w domu
ani u znajomych, bo to było nie do zniesienia a na imprezy jechali w plener,
gdzie się dziecko kładło do namiotu, nie zwracało na niego uwagi a dorośli
mogli sobie pogadać i wypić to piwo przy ognisku. Albo tez do chatki, gdzie
dzieci szły spać na górę i tam się turlały po sali pełnej materaców a
dorośli mogli sobie pogadać na dole przy kominku.

Nie wiem czy pamiętasz ale na pamiętnej imprezie w "Hawiarskiej" (tej z
wiadomą kartką) Maciek ze mną był i wcale nie przeszkadzał.
Tylko w dzień biegał po lesie z Wojtkowymi walkie-talkie a potem się zmęczył
i (na szczęście) szybko poszedł spać.

Ja na szczęście mam znajomych, którzy mają dzieci w podobnym wieku. Kiedy
miały właśnie tak po około 5-6 lat wpadliśmy na pomysł robienia 2 x do roku
spędów SKPG z dziećmi - to jest "Mikołaja" i "Dnia Dziecka". Odbyło się
kilkanaście takich imprez zanim dzieci z nich wyrosły. Latem w skałkach
(zawsze były zawody wspinaczkowe dla dzieci), zimą w różnych PTSM.

Teraz ponieważ dorastają dzieci z młodszego pokolenia "Harnasi" podobno mają
być takie imprezy znowu.

W sumie dobrze jest robić taką imprezę dla dorosłych i dzieci jednocześnie
bo wtedy wszyscy są zadowoleni.
A jak chcecie imprezować sami to jedyna rada niestety - dziecko do babci,
albo Wy do znajomych a z dzieckiem zostaje opiekunka.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2006-01-19 15:21:36

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najczęściej kończy sie to moimi upomniniami,krzykami.Jest źle.
>
> Nie potrafi wyczuć delikatnej granicy pomiędzy"znoszonym" przez znajomych

Ty przynajmniej reagujesz na wybryki,mamy znjaomych ktorzy dziecku
pozwalaj absolutnie na wszytsko.
kiedys podczas imprezy u nich w domu ok 6 znajomych i 2 dzieci wtym
moje ok 3 letnie i syn gospodarzy lat 5 aby zwrocic na siebie uwage
zaczał walic,uderzac znajomego po plecach tak ,że az echo szlo ,znajomy
sie odganial a ten dalej,5 latek to juz nie ratlerek i swoja sile ma.

I dalej go uderza,a rodzice siedza obok i sie smieja:)

Fajna sytuacja ,mnie by szlag trafil i powiedzial dzieciakowi do ucha
cos brzydkiego ,gdyby to bylo moje dziecko po pierwsze nigdy by tak nie
robilo ,jeSLI nawet to po pierwszy uderzeniu było by ostrzezenie a potem
dostalaby kare.
p.

8. Data: 2006-01-19 15:24:02

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" PASIK" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Powiedźcie jak to się wasze dzieciaki zachowują?

(...)

moi znajomi nie mieli dzieci kiedy ja mialam, wiec odpadaly
"dzieci w tym samym wieku do zabawy", i szczerze, to do glowy
mi nie przyszlo, zeby wymagac od niej siedzenia w pokoju samej
kiedy ja mialam impreze. owszem kiedy sobie poszla sama do pokoju,
bo chciala, to i owszem mozna bylo pogadac na tematy "tylko
dla doroslych" ale nigdy nie planowalam, zeby miec impreze tylko
"dla doroslych" a ja zostawiac w pokoju. Zwykle brala "zywy" udzial
w tych imprezach, najczesciej "bawiac sie w kelnerke" (choc
dlugo mowila, ze w "knedelke"" :)
z wiekiem takie ipmrezy ja nudzily i sama coraz czesciej wychodzila do
pokoju.

iwon(k)a

9. Data: 2006-01-19 15:29:00

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" PASIK" <p...@g...pl> wrote in message
> Rozumiem z jednej strony, ale jemu jak siedzi z nami totalnie odbija i
> najczęściej kończy sie to moimi upomniniami,krzykami.Jest źle.

dzieci sie lubia popisywac, i byc gwiazda imprezy. im bardziej chcesz
go uciszyc, wylaczyc z imprezy tym bardziej on jest zaintereswoany tym
"owocem". jesli np inne zajecia typu "ulubiona bajka, gra na videp itp"
nawet nie wchodza w rachube, to jakos nie widze tej sytuacji idealnie
reformowanej (przynajmniej na drodze pokojowej). moge pocieszyc, ze wyrosnie
z tego, ale jeszcze troche imprez bedziesz miala zepsutych. chyba, ze

> Nie potrafi wyczuć delikatnej granicy pomiędzy"znoszonym" przez znajomych
> zachowaniem a totalnym rozbrykaniem.

moze ktorys ze znajomych powinien cos powiedziec (taki wasz
wpslony plan) i wtedy bardziej do Kryspina to przemowi?

iwon(K)a

10. Data: 2006-01-19 15:44:57

Od: "Marta W." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomo żarełko, alkohol.
> Wasze dzieci znają ich od dłuższego czasu.
> Mam wrażenie że w mojego syna wchodzi jakiś zły duch wtedy.

Moje zachowuja sie potwornie. Popisuja sie jak dzikusy, a mnie cos trafia.
Dobrze ze nie tylko moje...:-)

Marta, Kubus (5,8), Krzys (3,3) i Jas (7 tygodni)

ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
nowy ząb
ÍřÂçĘÓĆľťáŇé ×âÓĂ
[OT] do tych co mają dialoga