[OT] do tych co mają dialoga

1. Data: 2006-01-18 11:49:28

Temat: [OT] do tych co mają dialoga
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem co zrobiłam, ale efekt końcowy jest taki, że czytając jakąś
wiadomość nie widzę cytatów poprzednika tylko pojawia mi się napis "ukryto
jedną (lub2,3 itd.) cytowaną linię. Może ktoś wie jak to "odkryć" ;)?? Bo
bez tego fatalnie się czyta.
--
Elżbieta

2. Data: 2006-01-18 11:58:42

Temat: Re: [OT] do tych co mają dialoga
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-18 12:49:28 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Elżbieta* skreślił te oto słowa:

> [...]
> jedną (lub2,3 itd.) cytowaną linię. Może ktoś wie jak to "odkryć" ;)?? Bo

Wiadomośc -> Opcje widoku wiadomości -> Ukryj cytowane linie (odznacz)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

3. Data: 2006-01-18 13:17:50

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2006 12:58:42 +0100, Lia napisał(a):

> Wiadomośc -> Opcje widoku wiadomości -> Ukryj cytowane linie (odznacz)

Dzięki. A ja szukałam w ustawieniach.
--
Elżbieta

Dyktafon w szkole - coś jeszcze
[konkurs] chcesz wygrać super akwarium ?
czy Pani moze sie az tak pomylic?
Tibia -- na prośbę dziecka
Muszę się pochwalić na pocieszenie dla innych mam