Re: Co to jest CZAS ?

From: "Liberty" <l...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Co to jest CZAS ?
Date: Mon, 28 Jul 2003 22:17:38 +0200

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
news:bg2ncg$b1o$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Liberty" <l...@g...pl>

> masz najlepszy przykład jak słowa mogą mylić :-)
> gdy napisałeś: "chwila poswastaje co chwile" sądziłem,
> że wyrażasz w ten sposób pogląd jakoby teraźniejszość
> "powstawała" a nie TRWAŁA ;)

Zauwaz ze mowilem o tej granicy warunkowo wedle Twoje interpretacji ze ta
definicja dotyczy chwili a nie czasu. " Niech ta granica bedzie nawet jakas
tam chwilą".

> Ziemia kręci się wokół Słońca w cyklu 1 obrót na 1 rok
> Słońce kręci się wokół Ziemi w cyklu "trochę dłuższym"

Niech Z sie kreci wokol S w cyklu 1 rok i niech S sie kreci wokol Z w cyklu
1 rok (pelen obrot wokol Z). Pytanie jak sie determinuj wzajemnie te lata ?
S jest 109 razy wieksze od Z, a Z jest w odleglosci 100 srednic S od S i
11680 srednic Z. Tak na oko jest tak ze S okresla orbite Z, a Z tylko nie
znacznie modyfikuje orbite S. Orbite S okresla wiekszy obiekt wzgledem S.

> Stanowią układ podwójny (wedle założonego modelu)
> więc jedno ciało kręci się równocześnie wokół drugiego. :-)
> porównaj:
> "
> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.s
ci.fizyka&aid=25721704

> \|/
> re:

Odwolujesz sie do czegos czego nie znam wiec wszelka dyskusja w tej materii
jest bezzasadne."zgodnie z logiką wielowymiarową Teorii Czasu"

Liberty