Co to jest?? Kiedy przestanie boleć :[

1. Data: 2004-12-28 16:37:51

Temat: Co to jest?? Kiedy przestanie boleć :[
Od: "Newsy" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

od niedzieli rana Czuję ból 10 cm nad prawym pośladkiem który promieniuje od
góry aż do kolana niestety ból jest straszny i ledwo chodzę Może
znają Państwo jakieś sposoby na ból takiego typu Co to może być Proszę o
pomoc
bo dłużej nie wytrzymam Lekarz przepisał mi w poniedziałek Dicloduo 50 mg
mam
brać dwa razy dziennie przez tydzień i smarować Naproxenem =((( i powiedział
że jeżeli nie przejdzie to przyjść w poniedziałek.
Może Dicloduo jeszcze nie zaczął działać?? Jeżeli nie to kiedy zacznie??
Naprawdę ból jest straszny =(
Pozdrawiam i proszę o pomoc

2. Data: 2004-12-28 19:10:11

Temat: Re: Co to jest?? Kiedy przestanie boleć :[
Od: KM <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Newsy napisał(a):
> [...]
> że jeżeli nie przejdzie to przyjść w poniedziałek.
> Może Dicloduo jeszcze nie zaczął działać?? Jeżeli nie to kiedy zacznie??

Rwa.
Proponuję Diclofenac w zastrzykach i lek rozluźniający mięśnie: mydocalm
albo lepirj tetrazepam.

3. Data: 2004-12-28 19:12:35

Od: "Żako" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KM naskrobał(-a) co następuje:

> Proponuję Diclofenac w zastrzykach i lek rozluźniający mięśnie: mydocalm
> albo lepirj tetrazepam.

Z tymże, oba ostatnie nie najlepiej wpływają na żołądek, więc przy ich
stosowaniu najlepiej zajadać też coś osłonowego na żołądek -
np. omar, ranigast.

Żako

"It's nice to be home" - Rubens Barrichello - Monza 2002
"The victories belong to all of us" - Michael Schumacher po zdobyciu 7
tytułu Mistrza Świata

4. Data: 2004-12-28 20:18:40

Od: "Me\(L\)Isa" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Newsy" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> od niedzieli rana Czuję ból 10 cm nad prawym pośladkiem który promieniuje
od
> góry aż do kolana niestety ból jest straszny i ledwo chodzę
> Naprawdę ból jest straszny =(

Rwa kulszowa to niestety nie "korzonki" tylko ucisk od kręgosłupa i tak
szybko nie przechodzi. Mnie farmakologia nie pomogła - mogłam tylko leżeć z
ugiętymi kolanami pod kątem 90 stopni i tylko wtedy odczuwałam ulgę. Po
kilku tygodniach leczenia szptalnego dostałam skierowanie na leczenie
operacyjne. Oczywiście udało się bez operacji poprzez "nastawianie" ale
drugi raz bym nie zaryzykowała. Myślę, że konieczna jest kolejna wizyta u
lekarza neurologa, a póki co możesz sprawdzić
w pozycji leżącej na plecach na jaką wysokość możesz unieść wyprostowaną w
kolanie bez odczuwania bółu, czy tak samo jak nogę która Cię nie boli?
I lepiej nie chodź tylko odpoczywaj zażywając leki rozluźniające.
melisa

Re: Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
Sekcja...
Co to może być?? Dicloduo nie pomaga =(
kaszel
Przedawkowanie magnezu?