Co to jest? Pomocy!!!

1. Data: 2008-03-02 12:50:54

Temat: Co to jest? Pomocy!!!
Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[picasaweb.google.pl/mukowiec/AlbumBezTytuU]
Jak widać mam z tym problem i to już od dłuższego czasu. Nie wiem jak
sie tego pozbyć. W wymazie z gardła wyszedł mi gronkowiec złocisty i
biorę na niego antybiotyk wg antybiogramu. Niestety przy okazji znów
pojawiło się to gówno w buzi. Stosowałem już Flumycon, Dentosept A,
Nystatyne, teraz eksperymentuje z fioletem. Od ponad miesiąca
codziennie 10 kropli citroseptu, suplementuję cynk, wit B (complex),
Rutinoscorbin, Magnez, Probiotyk. czasem: Capivit forte, łyżka oliwy z
oliwek. W ogóle nie jadam słodyczy i nie słodzę napojów, żadnych
fastfoodów tylko zdrowe domowe jedzonko.

2. Data: 2008-03-02 12:53:22

Temat: Re: Co to jest? Pomocy!!!
Od: Mukowiec <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

http://picasaweb.google.pl/mukowiec/AlbumBezTytuU

3. Data: 2008-03-03 07:56:29

Od: wirgo <k...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mukowiec pisze:
> [...]
> oliwek. W ogóle nie jadam słodyczy i nie słodzę napojów, żadnych
> fastfoodów tylko zdrowe domowe jedzonko.

Witam,
skoro w wymazie z gardła wyszedł Ci gronkowiec złocisty to
najprawdopodobniej stan zapalny calej jamy ustnej jest wlasnie zwiazany z
tym swinstwem. To nic, ze bierzesz juz na to antybiotyki- gr.zlocisty to
cholerstwo, ktore bardzo szybko uodparnia sie a antybiotyki.
Obnizona odpornosc moze byc albo przyczyna stanow zapalnych i brania
antybiotykow, albo wlasnie z powodu obnizonej odpornosci rozwija sie u
Ciebie gronkowiec.
Byc moze pomocna okaze sie autoszczepionka?
Porozmawiaj na ten temat z dobrym mikrobiologiem, moze na poczatek podejdz
do laboratorium, w ktorym wykonano Ci wymaz i porozmawiaj z diagnosta tam
pracujacym?

Wirgo
(Mam gugla i nie zawaham się go użyć.)

4. Data: 2008-03-06 11:36:21

Od: <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i barzdo słusznie!
Użytkownik "Mukowiec" <m...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
[...]

Bezbolesne leczenie próchnicy - istnieje?
Endometrium
Lepszy niz clotrimazolium
Jak oddychamy?
52 l.krwi