Co to jest miracle whip?

1. Data: 2004-08-20 10:27:03

Temat: Co to jest miracle whip?
Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Niby wygląda na majonez ale w przepisie następną pozycja jest właśnie
majonez. Może to jest beztłuszczowy? Tak to wygląda
http://www.kraftfoods.com/miraclewhip/. Możecie coś podpowiedzieć. W
przepisie jest tego czegoś tyle samo co majonezu. Zastąpić to czymś czy może
dołożyć majonezu?

Pozdrowienia.

Robert

1. Data: 2004-08-20 10:42:33

Temat: Re: Co to jest miracle whip?
Od: Ewa Dacko <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Wańkowski:

> Niby wygląda na majonez ale w przepisie następną pozycja jest właśnie
> majonez. Może to jest beztłuszczowy? Tak to wygląda
> http://www.kraftfoods.com/miraclewhip/.

Majonez albo odtłuszczony produkt majonezopodobny. W .de bywają różne
odmiany, oprócz zwykłego jest na pewno taki na oliwie z oliwek i chyba
jeszcze jogurtowy i "light". Raz chyba nabyłam, nic szczególnego. Nie
wiem, na co przepis, ale dałabym zwykłego dobrego majonezu zamiast.

Pozdrawiam :)

Evva

1. Data: 2004-08-20 11:26:34

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze jogurtowy i "light". Raz chyba nabyłam, nic szczególnego. Nie
> wiem, na co przepis, ale dałabym zwykłego dobrego majonezu zamiast.

Jest to sos do Big Mac-a. Pewnie niektórzy się skrzywią na tego "fastfuda",
ale mi smakuje i co na to poradzę.
Pozdrowienia.

Robert

1. Data: 2004-08-20 13:55:02

Od: "eM eL" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert Wańkowski <r...@w...pl> napisał(a):

> Jest to sos do Big Mac-a.

E....nie... Kupuje sie w sklepach i stoi zaraz obok majonezu. Generalnie
Miracle Whip to takie smarowidlo firmy Kraft oparte na majonezie z dodatkami
wielu przypraw Jest kilka(nascie..?) roznych produktow pod nazwa Miracle
Whip, np. salad dressing czyli sos do salatek, do ryb, Miracle Whip Free
(beztluszczowy) etc. Charakteryzuja sie tym ze skladniki sa znakomicie
wymieszane (nazwa pochodzi od maszyny mieszajacej ktora konstruktor nazwal
wlasnie Miracle Whip.)
Niektore wersje tego mazidla sa dla mnie zjadliwe ale wiekszosc zbyt
przypomina mi niedobry majonez. Uzywamy w domu czesto wersje beztluszczowa
zamiast masla (w USA uzywa sie czesto majonezu/miracle whip do tego celu.)

1. Data: 2004-08-20 19:40:04

Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E....nie...

Pisząc, że jest to sos do Big Mac-a chodziło mi, że jest to jeden ze
składników.
Pozdrowienia.

Robert

Pomidory koktajlowe