Co to jest obcowanie z szatanem?

1. Data: 2015-06-21 21:58:36

Temat: Co to jest obcowanie z szatanem?
Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na jednym z forum jakaś kobietka opisywała problem z orgazmem i napadł na nią katol w
tych słowach......

"Sodoma i Gomora , żyjesz w grzechu , nie ma takiego czegoś jak orgazm ,ty
bezwstydnico na stos z toba."

Pomyślałem...
Chory debil ze wsi podpuszczony przez kler z ich obsesjami na punkcie seksu.
Ale że te zaburzenia kościoła do kobiet trwały sporo czasu i nawet w 19 wieku
operacyjnie usuwano kobietom narządy bo odczywały rozkosz, czy gniły w wariatkowie bo
osiągneła orgazm. Cofnąłem się dalej w czasie i...... za orgazm trafiało się na stos.

Orgazm był nazywany obcowaniem z szatanem, kobieta która przeżywała orgazmy i nie
potrafia tego ukryć kończyła na stosie.

Obcowanie z szatanem to ORGAZM.

2. Data: 2015-06-21 22:22:31

Temat: Re: Co to jest obcowanie z szatanem?
Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2015 21:58, Penetrator pisze:

> Obcowanie z szatanem to ORGAZM.

znam pare satanistek, nie wiedzialem, ze to o to chodzi :]

--
gazebo

3. Data: 2015-06-21 22:38:42

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
W dniu 21.06.2015 21:58, Penetrator pisze:

> Obcowanie z szatanem to ORGAZM.

znam pare satanistek, nie wiedzialem, ze to o to chodzi :]

--
Dlatego satanizm to wolny seks, rozkosz seksualna, bo kler przez zaburzenia na tle
seksu, okrzykną seks szatanem, więc szatanizm to odwrotność i rzeczywiście słuchałem

4. Data: 2015-06-21 22:51:17

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Orgazm był nazywany obcowaniem z szatanem,
> kobieta która przeżywała orgazmy i nie potrafia
> tego ukryć kończyła na stosie.

Gdzie o tym czytałeś?

5. Data: 2015-06-21 22:57:23

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]
ps.com...
> Orgazm był nazywany obcowaniem z szatanem,
> kobieta która przeżywała orgazmy i nie potrafia

Jak to gdzie z historii. Już ci kiedyś pisałem że kler przez celibat i zaburzenia na
punkcie seksu ( obecnie wpychanie mord ludziom do majtek i potępianie i rządzenie
się= jest to zboczenie), dlatego palił kobiety na stosie. Seksualność kobieca została
okrzyknięta bramą do piekła, a wzorem stała się wiecznie czysta dziewica. Z tego
kultu maryjnego, z tej utopii, im bardziej kobieta seksualna tym bardziej potępiona,
spójrz na 19 wiek co się dzieje..........

Katolicki doktor Tissot usuwający kobietom łechtaczki, rozpowszechniał pogląd, jakoby
masturbacja i rozkosz seksualna, przyczyniała się do uszkodzenia łechtaczki i
wywoływała szereg innych kobiecych problemów, Miały do nich należeć: bredzenie,
histeria, nieuleczalną żółtaczkę oraz "wścieklizna macicy", która "pozbawią je
[kobiety] skromności i rozumu, zamieniając w lubieżne bydlęta".

Nic więc dziwnego, że XIX-wieczna praktyka ordynowania zabiegów chirurgicznych w celu
uleczenia tak zwanych chorób kobiecych (które w rzeczywistości stanowiły wyłącznie
przejaw kobiecej seksualności) nie ograniczyła się do usuwania łechtaczki i warg
sromowych. Pod nóż poszły jajniki.

"W samym roku 1855 przeprowadzono w Wielkiej Brytanii ponad dwieście operacji
usunięcia jajników, przy czym umieralność pacjentek wyniosła blisko 50 procent.
Usunięcie zdrowych jajników zalecano w przypadkach "masturbacji, skłonności
erotycznych, zamartwiania się, zwykłej przewrotności oraz nieprzyzwoitego objadania
się".

W Stanach Zjednoczonych, Francji i Niemczech też praktykowano kastrację. Szaleństwo
na punkcie usuwania części narządów płciowych pod przykrywką koniecznego zabiegu
medycznego przybrało tak ogromne rozmiary, że w roku 1886 pewien lekarz stwierdził w
jednym z pism brytyjskich: "wkrótce ciężko będzie znaleźć kobietę mającą wszystkie
narządy płciowe".

6. Data: 2015-06-21 23:53:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Pszemol
> "Penetrator" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Gdzie o tym czytałeś?
>
> Jak to gdzie z historii.

Nie żyłeś w tamtych czasach, więc musiałeś przeczytać o tym.
Nazwij swoje źródła.

7. Data: 2015-06-22 01:03:59

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2015 22:57, Penetrator pisze:
> [...]
spójrz na 19 wiek co się dzieje..........

> Katolicki doktor Tissot usuwający kobietom łechtaczki,
a te usuwanie lechtaczki w niekatolickich kulturach jak tlumaczysz?

--
gazebo

8. Data: 2015-06-22 01:05:03

Od: gazebo <g...@e...o> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.06.2015 22:38, Penetrator pisze:
> [...]
chwili połowa kobiet przeżywa orgazmy. Czyli obcują z szatanem.
hippisi to byli wyzwoleni katolicy czy ki chuj?

--
gazebo

9. Data: 2015-06-22 01:11:39

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
>
> Katolicki doktor Tissot usuwający kobietom łechtaczki,
a te usuwanie lechtaczki w niekatolickich kulturach jak tlumaczysz?

To co się dzieje w Afryce to efekt indoktrynacji katolickiej tego kontynentu a nie
jakieś rytuały tradycyjnie afrykańskie lub psychopatyczni przywódcy z własnych
problemów seksualnych w tej materii postanawiali okaleczać kobiety.

10. Data: 2015-06-22 01:16:27

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

gazebo
> [...]
chwili połowa kobiet przeżywa orgazmy. Czyli obcują z szatanem.
hippisi to byli wyzwoleni katolicy czy ki chuj?

Hipisi to rewolucja seksualna wbrew katolicyzmowi i chorej tradycji dewiantów w
kościołach, to jest okres gdzie zaczyna mówić się o seksie, badać seks i jak widzisz
miłość jest pokazywana jak sprzeczność agresji, aby wyzbyć się agresji trzeba
miłości. I to jest prawda, kurwa wiele nie kosztuje i gdyby tak wpuścić je do
kościoła to momentalnie ker polski straciłyby pianę nienawiści jaką non stop z ambon
leje.

Moje życie TEŻ est naprawdę bardzo, bardzo fascynujące 3-|
Umysł i ewolucja.
Umysł i ewolucja.
Pierwsza noc z katoliczką
Rok 1984