Co to może być ?

1. Data: 2002-08-30 16:01:34

Temat: Co to może być ?
Od: "Martin" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Ostatnio kiedy to pieściłem dłońmi piersi mojej kochanej dziewczyn ,
wyczułem w jej lewym sutku jakieś zgrubienie wielkości coś jakby małego
grochu z pewnością nie była to brodawka ponieważ palce moje koncentrowały
się pod jej sutkiem :

Co to może być ?
Czyżby w wieku 23 lat już nowotwór piersi : ............. (((((((((((( ?
Proszę o pomoc !!!

Pozdrawiam Marek

2. Data: 2002-08-30 16:08:54

Temat: Re: Co to może być ?
Od: "Karka" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to może być ?
> Czyżby w wieku 23 lat już nowotwór piersi : ............. (((((((((((( ?
> Proszę o pomoc !!!

Super,ze sie o nia martwisz!
Nie martw sie, na pewno nie jest to nic powaznego! A bynajmniej nie
nowotwor! Moze jakis maly wlokniak lub powiekszony gruczol.Ale wiadomo -
strach ma zawsze wielkie oczy ;-(
Jesli jeszcze tego nie zrobiles, to powiedz jej o swoim "odkryciu" i po
prostu wyslij do lekarza! Nie ma co sie dlugo zastanawiac. Tylko jego
diagnoza bedzie w stanie Was naprawde uspokoic!
Trzymam kciuki, aby wszystko okazalo sie chuchaniem na zimne.
--
Serdeczne pozdrowionka.
KARKA ;-)

3. Data: 2002-08-30 16:09:57

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Watpie, aby w tym wieku mogl to byc nowotwór- po pierwsze niekoniecznie musi
to byc jakakolwiek zmiana - poniewaz utkanie gruczolu sutkowego nie jest
jednorodne. Po drugie jesli nawet mialby to byc guzek - to predzej bylby to
wlokniak lub torbiel. Jednak kontrolna wizyta u Onkologa z aktualnym
zdjeciem mammograficznym nikomu nie zaszkodzi.

Pozdrawiam

Doc

4. Data: 2002-08-30 17:57:57

Od: "Karolina" <k...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
Użytkownik Dr <m...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ako5bu$24f5$...@n...atman.pl...
> [...]
> wlokniak lub torbiel. Jednak kontrolna wizyta u Onkologa z aktualnym
> zdjeciem mammograficznym nikomu nie zaszkodzi.

U 23 -latek nie robi się mammografii ponieważ utkanie gruczołu praktycznie
uniemozliwia diagnostyke.Trzeba zrobic usg
-prawdopodobnie jest to włokniak lub inna zmiana łagodna.
Pozdrawiam Karolina

5. Data: 2002-08-30 18:19:23

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

----- aktualnym

> U 23 -latek nie robi się mammografii ponieważ utkanie gruczołu praktycznie
> uniemozliwia diagnostyke.Trzeba zrobic usg
> -prawdopodobnie jest to włokniak lub inna zmiana łagodna.

Rzeczywiscie troszke sie rozpedzilem - oczywiscie ze USG ::P

Pozdrawiam

Doc

Cóż to może to być ?
Nie moge pic sokow owocowych :-(