Co to może być ?

1. Data: 2003-08-19 17:43:44

Temat: Co to może być ?
Od: "portishead" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegoś czasu pobolewa mnie "coś" po lewej stronie żołądka, trochę
poniżej niego. Jest to podobne do kłucia no i dosyć uciążliwe. Może ktoś ma
jakieś domysły, co to może być, bo ja się kompletnie nie znam na takich
dolegliwościach :)
Dziękuję za wszelkie odpowiedzi.

2. Data: 2003-08-19 18:49:02

Temat: Re: Co to może być ?
Od: "Krystyna" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "portishead" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ma
> jakieś domysły, co to może być, bo ja się kompletnie nie znam na takich

Mam podobne dolegliwości od około miesiąca. Byłam u lekarza i po zbadaniu
mnie powiedział ,że to może być jelito które w tym miejscu zakręca, a
ponieważ mam dodatkowo zaparcia więc lekarz poradził mi zmienić dietę.
Powiem szczerze, że nadal mam ten ból ,szczególnie rano, ale i w ciagu dnia,
i troche mnie to denerwuje.
Może ktoś nam coś doradzi. Pozdrawiam.
Krystyna

3. Data: 2003-08-19 20:30:05

Od: "kuku" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna" <k...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ponieważ mam dodatkowo zaparcia więc lekarz poradził mi zmienić dietę.
> Powiem szczerze, że nadal mam ten ból ,szczególnie rano, ale i w ciagu

Hej,
Mialem takie pobolewania, nie widzialem zwiazku z posilkami, lokacja tez nie
wydawala sie oczywista, zwalano na nerwowy tryb zycia itd. Poszedlem do
gastrologa, okazalo sie ze to bakteria helicobacter pylori, czyli, choroba
wrzodowa.
Po kuracji antybiotykiem przeszlo.

4. Data: 2003-08-19 20:35:40

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

portishead wrote:
> [...]
> poniżej niego. Jest to podobne do kłucia no i dosyć uciążliwe. Może
> ktoś ma jakieś domysły, co to może być, bo ja się kompletnie nie znam

Podane objawy mogą wskazywać na zespół jelita nadwrażliwego. Proponuję
sprawdzić następującą terapię - Duspatalin retard 3x1, Espumisan 3x1 oraz
Kreon 10000 3x1. Duspatalin rozkurcza mięśnie gładkie jelit, espumisan
usuwa nadmiar gazów z jelit, a kreon dostarcza enzymów trzustkowych i
ułatwia trawienie.

--
Blue Master

5. Data: 2003-08-19 20:37:58

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kuku wrote:
> [...]
> tez nie wydawala sie oczywista, zwalano na nerwowy tryb zycia itd.
> Poszedlem do gastrologa, okazalo sie ze to bakteria helicobacter

Tak, zgadza się, takie dolegliwości towarzyszyć mogą chorobie wrzodowej, w
takim przypadku (jeśli macie zgagi, odbijania kwaśną treścią, to do podanej
terapii proponuję dodać Lanzul 30 mg doustnie 1 lub 2 razy dziennie.

--
Blue Master

6. Data: 2003-08-20 07:41:06

Od: "portishead" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Blue Master" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kreon 10000 3x1. Duspatalin rozkurcza mięśnie gładkie jelit, espumisan
> usuwa nadmiar gazów z jelit, a kreon dostarcza enzymów trzustkowych i

A czy można taką terapię przeprowadzić bez konsultacji z lekarzem ? No i ile
powinna ona trwać ??

7. Data: 2003-08-20 14:54:32

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

portishead wrote:
> Użytkownik "Blue Master" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

> A czy można taką terapię przeprowadzić bez konsultacji z lekarzem ?
> No i ile powinna ona trwać ??

Najlepiej skonsultować się wcześniej z lekarzem. Osoba rozpoczynająca
terapię nie powinna być uczulona na zaden z wymienionych przeze mnie leków.
Generalnie nie są to leki mogące spowodować duże efekty uboczne. Lanzul
powinno się stosować do wygojenia wrzodu tzn do ustapienia objawów, myślę,
że około 1 miesiąca. Natomiast pozosta łe leki przez tydzień, potem
stopniowo zmniejszać dawkowanie np do 2x dziennie, gdy nie będzie
dolegliwości. Zespół jelita nadwr. nie jest chorobą, którą można wyleczyć z
dnia na dzień, związana jest ona ze stresującym trybem zycia, złym
odzywianiem itp.

--
Blue Master

Urzędowy Wykaz Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu w Rzeczypospolitej Polskiej
ginekolog w Krakowie?
homeopatia a dyskopatia
ząb mądrości - wyrwać czy nie?
Czyzby to byly hemoroidy?