Co to moze byc?Męska sprawa :)

1. Data: 2004-09-15 19:58:17

Temat: Co to moze byc?Męska sprawa :)
Od: "Xeroboy28" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jutro sie wybieram do lekarza ale może dzisiaj coś zasugerujecie. Od niedzieli
mam niemiłe uczucie pieczenia podczas oddawania moczu, ponadto wydziela sie
dosłownie odrobina charakterystycznej białawej wydzieliny (naprawde trzeba sie
napocić zeby wycisnąć choć jej kawałeczek). Nie ma zadnych innych objawów typu
zaczerwieniona żołądź,żadnego tzw sera jaki jest charakterystyczny przy
grzybicy, nic mnie nie swędzi ani nie mam zbyt częstego oddawania moczu,
żadnych czerwonych plam na żołędzi. Podejrzewam ze to coś ma wspolnego z jakąś
chorobą przenoszoną drogą płciową, ale ostatni stosunek seksualny miałem
jakies 1,5 miesiaca temu, oczywiscie stosunek z pełnym zabezpieczeniem -
pęknięcia gumowego stróża nie zaobserwowano. Naczytalem sie w necie o
rzeżączce bo to jest najbardziej zbliżone do tego co mam ale coś nie tak jest
bo wyczytałem ze to pojawia sie w kilka dni po stosunku a u mnie jest wprost
przeciwnie. Ogólnie mój stan jest ok:zero gorączki,zadnego osłabienia, czuje
sie swietnie jak zawsze gdyby nie ten parzący penis podczas wizyty w WC.
I drugie pytanie: czy wystarczy pójść do dermatologa? Mam 150 zł czy to
wystarczy na prywatną wizyte i ewentualne jakies badanie laboratoryjne?
Mieszkam w Wawie, jesli ktos jest z Warszawy może zna jakieś cenniki czy cos w
tym rodzaju.
Dzieki za odpowiedz
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2004-09-16 07:14:05

Temat: Re: Co to moze byc?Męska sprawa :)
Od: "Robbins" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xeroboy28" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> I drugie pytanie: czy wystarczy pójść do dermatologa? Mam 150 zł czy to

Chyba powinienes pojsc do urologa, a nie dermatologa.

pozdr
Rob

3. Data: 2004-09-16 20:19:39

Od: "Ewa" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

dermatolodzy-wenerolodzy zajmuja sie chorobami przenoszonymi droga plciowa.
Moze to byc grzybica, lub chlamydioza. W rzerzaczce wydzielina jest raczej
zolto-zielona. Niestety, chyba bez wizyty u lekarza sie nie obejdzie.

choroba meniera
Mam dosc(zanim ta grupe zmoderujecie) to sobie napisze:)
lekarze we Włoszech
Życie z jednym jajnikiem.
nadcisnienie