Re: Co to są zimne poty?

1. Data: 2015-09-26 21:28:34

Temat: Re: Co to są zimne poty?
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-09-26 o 18:48, Stokrotka pisze:
> Idzie mi nie o to , że człowiek czuje się jakby się pocił na zimno,
> ale o to skąd one się biorą. Na czym to polega.
> No bo, jak człowiek się poci normalnie, to wiadomo po co:
> żeby woda parując oziębiła ciało, żeby także wydalić cos tam z organizmu
> itp.
> A zimne poty po co i skąd?

a kiedy/w jakich sytuacjach masz takie zimne poty ?

--
pamtataj pamtarej . . .

2. Data: 2015-09-26 22:45:12

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-26 21:28, obywatel Naja uprzejmie donosi:

> a kiedy/w jakich sytuacjach masz takie zimne poty ?

Przed rozmową o pracę.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

3. Data: 2015-09-27 10:27:02

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a kiedy/w jakich sytuacjach masz takie zimne poty ?

NIe napisałam , że mam.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Re: Bieg kolorów w Wołominie potępiam
Re: Szczepienia imigrantuw? Co wy na to?
Dobry ortopeda w Gdyni