Re: Co to są zimne poty?

1. Data: 2015-09-26 22:47:53

Temat: Re: Co to są zimne poty?
Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-09-26 18:48, obywatel Stokrotka uprzejmie donosi:
> Idzie mi nie o to , że człowiek czuje się jakby się pocił na zimno,
> ale o to skąd one się biorą. Na czym to polega.

Na tym polega, że się poci, CHOĆ jest mu zimno.

> No bo, jak człowiek się poci normalnie, to wiadomo po co:
> żeby woda parując oziębiła ciało, żeby także wydalić cos tam z organizmu
> itp.
> A zimne poty po co i skąd?

Po to samo, co gęsia skórka.

Ludzie umierają codziennie. I nie wszyscy są interesujący.

2. Data: 2015-09-27 10:50:10

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po to samo, co gęsia skórka.

Mi się wydaje , że jest jakoś tak:
najpierw jest jakaś pszyczyna nadmiernego spalania energi, i pozornego
wzrostu temperatury.
Ta pszyczyna to może być emocjonalna (ta twoja rozmowa o pracę itp),
a może być fizjologiczna (ozięmbienie organizmu, więc pszemiana większa by
ogżać,
albo zmuszanie jakiegoś organu do pracy ponad zwyczajną normę (jakaś odmiana
zatrucia), albo nawet jakaś "pomyłka" organizmu, albo tarczyca, albo
tasiemiec...)
a potem jak już reakcja pocenia się uruhomi
następuje nagłe jej zatszymanie z jakiegoś powodu : brak czegoś do pocenia
się, lub brak potszeby pocenia się.
Człowiek pozostaje więc nie ogżewany z wypoconą wodą , ktura paruje i robi
się zimno.
I mamy zimne poty.

Co może być powodem nagłego zatszymania się tej wstępnej silniejszej
pszemiany materi?
Jak napisałam wyżej brak potszeby pocenia się, lub brak czegoś by się pocić.
Brak czegoś do pocenia się to może być brak tlenu?, wody?, glukozy?, jodu? ,
soli ?, energi?, wydolności organu (sece)? ... .
Brak potszeby pocenia się jest wtedy gdy np organizm początkowo pomyli się,
i od początku nie było takiej potszeby, ale ze względu na jakiś błąd
organizmu zostało ono zapoczątkowane (jakieś hormony, adrenalina , tarczyca
itp), potem organizm łapie się, że nie tszeba i pocenie kończy się.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2015-09-27 18:03:42

Od: "szczepan bialek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mi się wydaje , że jest jakoś tak:

> Brak czegoś do pocenia się to może być brak tlenu?, wody?, glukozy?, jodu?
> , soli ?, energi?, wydolności organu (sece)? ... .

Brak soli przy niedoczynnosci kory nadnerczy.

Zdrowy czlowiek moze miec w moczu od 0,2 % soli do 4%.

Ale sa tz. traciciele soli. U nich zawsze mocz ma 1% (surowica).
Ale organizm takiego czlowieka wie ze w pocie jest 0,3%.
Zatem jak brak soli to zamiast moczu wydala pot i czeka na dostawe soli.

Tacy maja problem w Afryce. Bez soli w pozywieniu przestaja sikac i
umieraja.
Jeden co nie umarl dostal od lekarza garnuszek wody i czubata duza lyzke
soli.
Lekarz pilnowal aby to wypil.
S*

Re: Co to są zimne poty?
Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Re: Medykom opłaca się robić błędy - takie prawo
Re: Bieg kolorów w Wołominie potępiam
Re: Szczepienia imigrantuw? Co wy na to?