Co to za owoce?

1. Data: 2003-07-10 11:12:20

Temat: Co to za owoce?
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Goszcząc w Niemczech swoją TŻ zabrałem ją do Reala i kupiliśmy wszystkie
owoce, których nie znaliśmy wcześniej. Z niektórych zostały pestki,
z których coś wyrosło, a miło jest chodować kwiatka, jak się wie, jak
się on nazywa, a co za tym idzie - jakie ma wymagania itd.

Oto owocki: http://kier.icsr.agh.edu.pl/owoce.jpg

Wiem tylko, że te malutkie to są liczi (widziałem w Polsce pod nazwą
poziomka afrykańska) - w Niemczech tanie jak barszcz, w Polsce niestety
około 20x droższe :)
Ten duży ciemny zielony z prawej to avocado - tak?

A pozostałe? Możecie pomóc?

Dzięki :)

2. Data: 2003-07-10 11:56:06

Temat: Re: Co to za owoce?
Od: "PAULINKA" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
> Witam,
> Oto owocki: http://kier.icsr.agh.edu.pl/owoce.jpg

Rozpoznałam zdaje się oskomian pospolity ( carambola) i pompelę.
Szkoda, ze nie ma przekrójów tych owoców było by łatwiej.

Pozdrawiam
Paulinka

3. Data: 2003-07-10 12:24:28

Od: "Hania Z" <d...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
carambola

http://images.google.pl/images?q=carambola&ie=UTF-8&
oe=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google
avokado
http://images.google.pl/images?q=avokado&ie=UTF-8&oe
=UTF-8&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

moze figa ???
http://www.mat.uni.torun.pl/~que/egzot/egzot1/figa.h
tml
a moze bardziej pomeo
http://www.mat.uni.torun.pl/~que/egzot/egzot1/pompel
o.html

zreszta wlasne natej stronie mozesz obejrzec inne dziwne owoce
http://www.mat.uni.torun.pl/~que/egzot/egzot2.html

pozdrawiam
Hanka
--
pozdrowka
Hania Z

4. Data: 2003-07-10 20:48:12

Od: "Animi" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze figa ???
> http://www.mat.uni.torun.pl/~que/egzot/egzot1/figa.h
tml

Na zdjęciu z pytania na pewno nie ma fig.
--
Animi
PS. odpisując na priv usuń ".kasujto" z adresu.

5. Data: 2003-07-11 12:39:14

Od: Jakub Słocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

In article <s...@k...icsr.agh.edu.
pl>,
G...@p...onet.pl-----USUN-TO says...

> A pozostałe? Możecie pomóc?
>
> Dzięki :)

Niestety nie podam nazw z glowy, ale wszystkie te owoce widzialem a
krakowskich hiper - Carefour i Tesco.

--
K.
Support bacteria -- it's the only culture some people have!

6. Data: 2003-07-11 15:23:07

Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 11 Jul 2003 14:39:14 +0200 I had a dream that Jakub Słocki
<j...@s...net.nospam> wrote:
>Niestety nie podam nazw z glowy, ale wszystkie te owoce widzialem a
>krakowskich hiper - Carefour i Tesco.

Wiesz, też w nich bywam, ale widocznie wszystkie te owoce chowają, jak
tylko tam się pojawiam :)
Ostatnio tylko widzieliśmy liczi.

www.wstroneojca.ngo.pl
Jak ocenić atmosfere panującą w klatce/budynku??
Głupie pytanie (rzadko tu takie bywają)
2 dziecko
Czym naprawde jest miłość?